„Jedná se o účelové dočasné zařízení staveniště. Pak je však nepochopitelný nákladný způsob stavebního provedení,“ kroutí nad počínáním dělníků hlavou Vondra.
Podle místostarosty Prahy 6 Martina Polácha se však o vyhazování peněz nejedná. Po komunikaci má denně projet až stovka nákladních vozů. „Je to mimořádně náročná stavba se špatnou dostupností. Nechtěli jsme, aby auta na staveniště jezdila přes obytnou zástavbu,“ říká místostarosta.
Ačkoliv se celková přestavba Ústřední čistírny odpadních vod, jejímž zhotovitelem je firma Hochtief CZ, plánuje již na podzim tohoto roku, výši celkových nákladů si netroufá odhadnout ani magistrát, ani městská část Praha 6.
„Podle vedoucí odboru dopravy Jany Charvátové je pro nás celková výše nákladů neznámá,“ říká mluvčí Prahy 6 Edita Valentová. „Vedoucí stavebního úřadu navíc neví, že by se nějaká cesta stavěla. Povolení jsme určitě nevydali,“ uzavírá Valentová.