Šlo snad tehdy o planý slib voličům? Podle Nouzy je zádrhel v tom, že se vlečou komplexní zkoušky řídících technologií, které začaly teprve minulý pátek a trvat mají přes 50 dnů. „Byl jsem rozladěn tím, co jsem viděl minulý týden, když jsem byl v tunelu na inspekci. Technologie za miliardy oživuje jeden člověk, tak to mě tedy neuspokojilo,“ řekl pro Metro.cz Nouza.
Končíí radní se dušuje, že zatlačí na společnost ČKD Praha DIZ, která testy provádí, aby se její lidé více do práce opřeli. „Pro mě intenzita práce na stavbě za 37 miliard neodpovídá tomu, co si ta stavba zaslouží,“ dodává s tím, že věří, že prosincový termín se dá ještě stihnout. Podle příštího radního pro dopravu Petra Dolínka nezbývá než věřit Nouzovi. „Nemám informace o tom, že by to nešlo otevřít z technologických důvodů, třeba kvůli tomu, že by stavba byla podmáčená,“ říká Dolínek.