Nové logo si podle ředitelky věnovala zahrada ke 45. výročí založení. Květinová podoba písmene B vystřídala deset let používané logo ve tvaru koniklece. „Nová identita souzní s konceptem magické zahrady a dobře vystihuje její proměnlivost v různých ročních obdobích. Ať přijde návštěvník kdykoli, zahrada není nikdy stejná,“ říká náměstkyně Martina Kaderková.
Motiv květin se podle designérů může v průběhu roku proměňovat. Provázet bude návštěvníky v květinových obrysech a ornamentech i na plakátech, vstupenkách a v budoucnu třeba i na etiketách vína v vinice svaté Kláry.
Trojskou botanickou zahradu, která je příspěvkovou organizací Prahy, letos čeká úprava navigačního systému, informačních panelů, ale i tisk nových vizitek a úpravy prodejních stánků. Náklady se budou dohromady pohybovat kolem 1,5 milionu korun. Kolik zahrada zaplatí za nový web, bude podle ředitelky jasné až po skončení soutěže.