Stávající či potenciální zákazníci společnosti Centropol si v nově otevřeném zákaznickém centru budou moci vyřídit veškerou administrativu od změn tarifu či adresy až po podrobnosti k vyúčtování. Lidé si tu mohou také třeba nechat poradit, jak se dá ušetřit za elektřinu a plyn. Otevírání zákaznických center je součástí nové obchodní firemní strategie společnosti Centropol.
“Je stále mnoho lidí, kteří nechtějí fungovat jen prostřednictvím internetu, chytrého telefonu či telefonátu. Osobní kontakt je i v dnešní technologicky vyspělé době pro většinu z nás nenahraditelný,” říká Petr Vavřík, regionální ředitel Praha a Východ společnosti Centropol.
Nově otevřené zákaznické centrum v Sokolovské 351/25 v pražském Karlíně je zákazníkům k dispozici ve všední dny (pondělí až pátek) od 8:30 do 18:00 hodin. O zákazníky se budou zpočátku starat dva zaměstnanci, tým se později rozšíří na čtyři.
„V Praze a v celém Středočeském kraji dodáváme energie zhruba 40 tisícům domácností, firem a institucí. Náš nový přístup k zákazníkům i prostřednictvím nově otevíraných center má odraz v počtu uzavřených smluv, jen za srpen nám přibylo zhruba deset tisíc nových klientů, které nyní budeme přihlašovat. Těšíme se tak z reálné prognózy meziročního růstu deseti procent,“ dodává Aleš Pospíšil, manažer vnějších vztahů a mluvčí společnosti.