„Proč nedostala celovozovou reklamu jiná tramvaj? Pravděpodobně u toho jen někdo opět nepřemýšlel. Pocta panu řediteli byla po dvou letech odstraněna. Je to smutný příběh o činnosti marketingu a PR,“ uvádí dopravně zpravodajský web MHD86.cz, který na problém upozornil jako první.
Podle mluvčí dopravce Anety Řehkové je nyní samolepka připomínající bývalého ředitele pouze dočasně přelepena. Jakmile skončí kampaň Linky bezpečí, v rámci níž mohou cestující přispívat na děti přímo uvnitř vozů, vrátí se podle ní tramvaji původní „pokřtěná“ podoba. „Po odstranění kampaně bude opět odkryta folie vzpomínající na jméno pana Pelikána. Polep je do konce roku a jméno tramvaji po panu Pelikánovi zůstává,“ potvrdila pro deník Metro mluvčí dopravního podniku Aneta Řehková.
Šéfredaktor magazínu MHD86.cz Ondřej Matěj Hrubeš ale upozornil na to, že odstranění současné reklamní fólie může původní „slavností“ samolepku poškodit. „Kdo si někdy zkusil nalepit samolepku na samolepku ví, že při sundávání strhne obě dvě. Případně prvotní nenávratně poškodí,“ napsal Hrubeš.
Řadě fanoušků dopravy také vadí už jen samotný fakt, že se jeden vůz křtí navícekrát. „Počínání dopravního podniku je jen výsměchem a neúctou k panu Pelikánovi a jeho pozůstalým,“ píše šéfredaktor dopravního magazínu.
Speciální tramvaje
|