V květnu možná potkáte šlapat na kole i pražského primátora, velvyslance Spojených států či ředitelku Vodafonu. Staruje totiž třetí ročník kampaně Do práce na kole. Té se letos zúčastní tisíce lidí. "Cestování do práce na kole zažívá boom. Dorazil k nám trend, který mění atmosféru metropolí západní Evropy a činí je příjemnějšími místy pro život. Stát hodiny týdně v dopravních zácpách a marně hledat místo k parkování už není moderní,“ říká manažerka kampaně Do práce na kole Iva Nevečeřalová z iniciativy Auto*Mat.
Lidé se mohou hlásit do konce dubna
Ta dodává, že kampaň je zaměřena především na lidi, kteří mají sedavé zaměstnání a nedostatek pohybu. "Cestou do práce na kole ušetří nejen peníze za benzín a spoustu času, ale také udělají něco pro své zdraví, životní prostředí a dobře se naladí," dodává.
Kdo se chce ještě do kampaně zapojit a zúčastnit se tak soutěže o najeté kilometry mezi jednotlivci či týmy, má možnost se do 30. dubna registrovat na internetových stránkách kampaně.
Do práce na kole
|