náhledy
Luxus IS 300h kombinuje zážehový 2,5 litr s přímým vstřikováním a elektromotor a je tak jedním z nejhospodárnějších sportovních sedanů současnosti.
Autor: Petr Holeček, Metro.cz
Luxus IS 300h kombinuje zážehový 2,5 litr s přímým vstřikováním a elektromotor a je tak jedním z nejhospodárnějších sportovních sedanů současnosti.
Autor: Petr Holeček, Metro.cz
Luxus IS 300h kombinuje zážehový 2,5 litr s přímým vstřikováním a elektromotor a je tak jedním z nejhospodárnějších sportovních sedanů současnosti.
Autor: Petr Holeček, Metro.cz
Luxus IS 300h kombinuje zážehový 2,5 litr s přímým vstřikováním a elektromotor a je tak jedním z nejhospodárnějších sportovních sedanů současnosti.
Autor: Petr Holeček, Metro.cz
Luxus IS 300h kombinuje zážehový 2,5 litr s přímým vstřikováním a elektromotor a je tak jedním z nejhospodárnějších sportovních sedanů současnosti.
Autor: Petr Holeček, Metro.cz
Luxus IS 300h kombinuje zážehový 2,5 litr s přímým vstřikováním a elektromotor a je tak jedním z nejhospodárnějších sportovních sedanů současnosti.
Autor: Petr Holeček, Metro.cz