náhledy
Jednou z úprav provedených v 90. letech bylo nahrazení dvou čtveřic pevných sedaček za stanovištěm strojvedoucího sklopnými sedáky pro snadné cestování osob na vozíku nebo rodičů s kočárky. Ti předtím museli zůstat v nástupním prostoru.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Čelní vůz poslední provozované jednotky řady 451
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Parní lokomotiva Šlechtična.
Autor: Pavel Zahajský, Metro.cz
Na levém krajním pultu vidíte řídící kontrolér pro ovládání rozjezdu a elektrodynamické brzdy a před ním odnímatelnou páku voliče směru jízdy, kterou strojvedoucí přenáší na opačný konec jednotky. Na předním panelu kontrolní přístroje, spínače, zobrazovací jednotka elektronického registračního rychloměru a návěstní opakovač. Na středním pultu jsou nepůvodní brzdiče samočinné a přímočinné brzdy. Za brzdiči je polní telefon pro spojení se strojvedoucím druhé jednotky a nad sluchátkem kontrolky dveří.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Parní lokomotiva "Šlechtična" plzeňského Iron Monument Clubu.
Autor: Jiří Bervida, MAFRA
Žabotlam, starý pantograf 451
Autor: Archiv České dráhy, Metro.cz
Žabotlam - „pantograf“
Autor: Metro.cz
Lokomotiva Šlechtična
Autor: archiv Českých drah