metro.cz

Počasí v Praze

4 °C / 6 °C

Sobota 20. dubna 2024. Svátek má Marcela

Inovace společnosti Hisense založená na hodnotě se stává klíčovou hnací silou pro dosažení růstu značky

  17:52
Čching-tao (Čína) 22. listopadu 2022 (PROTEXT/PRNewswire) - Zajištění růstu uprostřed globálních nepokojů je dnes pro firmy velkým problémem. Společnost Hisense, celosvětově uznávaný výrobce spotřebičů a elektroniky, se v posledních letech proměnila ve vedoucí sílu na trhu a stala se preferovanou volbou pro miliony zákazníků. Partnerský článek deníku Financial Times z 21. listopadu má za cíl odhalit tajemství význačného růstu společnosti Hisense. Věnuje se jejím snahám o dosažení všestranných úspěchů a konkrétněji její inovační strategii, která je rozhodujícím faktorem celkového růstu značky.

Podpora růstu pomocí inovací založených na hodnotě

V dobách nejistoty je pro společnosti lákavé přijmout relativně konzervativní schéma rozvoje. Pro společnost Hisense je to však právě její dynamická inovační strategie, která umožňuje neustálý růst značky.

V současné době společnost Hisense po celém světě provozuje 23 výzkumných a vývojových středisek a 31 výrobních základen, které neustále transformují zkušenosti zákazníků zaváděním těch nejnovějších řešení. Tyto vizionářské kroky jí umožňují rozšířit globální působnost v současném náročném období. Od ledna do října dosáhly celosvětové dodávky televizorů Hisense 19,6 milionu kusů s meziročním nárůstem 18 %, čímž se společnost dostala na druhé místo na světovém trhu, jak uvádí institut AVC Revo.

„Nezávislé inovace, špičkové vedení a opakovaná transformace patří mezi nejdůležitější faktory úspěchu Hisense," řekla výkonná viceprezidentka Hisense International Catherine Fangová. „Pro společnost Hisense je inovace současně nabídkou i odpovědí."

Kromě úspěchu v oblasti internacionalizace oceňuje partnerský článek Financial Times také snahu společnosti začlenit inovace do svých závazků v oblasti ESG. Hisense například nasadila fotovoltaickou výrobu energie, která bude přínosem pro její cíle v oblasti snižování emisí. Kromě toho se firmě podařilo snížit tloušťku zadních krytů televizorů, čímž se ročně ušetří až 4626 tun plastu, což odpovídá 514 milionům plastových tašek. Pokud jde o úspory energie a snižování emisí uhlíku, skupina Hisense snížila spotřebu energie o 10,7 % jen v roce 2021.

„V posledním desetiletí se klade důraz na ESG a společnosti se přestávají soustředit pouze na ziskovost a berou v úvahu environmentální a sociální dopad svých obchodních postupů," řekla Fangová. Důrazné úsilí společnosti Hisense v oblasti ESG usnadňuje budování organické inovační strategie a podporuje program udržitelnosti společnosti.

Kromě toho je v článku odhalen další pilíř hodnotové inovace společnosti Hisense: její vize převzít společenskou odpovědnost a uspokojit potřeby různých skupin spotřebitelů. Například společnost Hisense South Africa úspěšně podpořila místní růst počtu pracovních míst a míru zaměstnanosti. Společnost Hisense také upevnila komunikaci s globálními zákazníky tím, že sponzoruje vrcholné sportovní události. V roce 2022 se stala oficiálním sponzorem Mistrovství světa ve fotbale v Kataru 2022™.

S výhledem do budoucna se Hisense chystá stát se nadnárodní korporací světové úrovně. Bude se řídit svými dlouhodobými plány a strategickými cíli a bude pokračovat v rozvoji technologií, výzkumu a vývoje, dodavatelského řetězce, hodnoty značky a talentů.

Další informace naleznete na tomto odkazu: https://www.ft.com/partnercontent/hisense/how-value-based-innovation-powers-growth-in-a-globalised-age.html

Video - https://www.youtube.com/watch?v=pptAIupzJwQ

Foto - https://mma.prnewswire.com/media/1952141/image1.jpg

Foto - https://mma.prnewswire.com/media/1952097/image2.jpg

KONTAKT: Alice Huang, +86-13763329890, alice.huang@ogilvy.com

Hlavní zprávy

Přála jsem si oslovit a motivovat ty nejmenší, říká Marie Šnajdrová

vydáno 20. dubna 2024  7:00

Ilustrátorka, cestovatelka, ale hlavně horská duše. Marie Šnajdrová poslední roky tráví většinu času na cestách, z nichž své poznatky promítá do knih. Ve...  celý článek

HBO zhorší kvalitu svým předplatitelům, „levný“ Netflix se brzy chystá k nám a je to hit

Strážce streamu
vydáno 19. dubna 2024  14:00

STRÁŽCE STREAMU Internetová televize HBO Max, jak ji uživatelé doposud znají, zanikne ve druhé polovině května. Nová služba láká na sportovní balíček. Ceny jsou ale zatím...  celý článek

Ví, že ho fotíte? Snímky vašich ratolestí mohou zneužít pedofilové či vyděrači

vydáno 19. dubna 2024  5:00

Někdo by si mohl myslet, že největším strašákem sociálních sítí jsou falešné účty, které se vyjadřují do komentářů pod příspěvky a píšou hejty se záměrem...  celý článek

Biker Michal Maroši se divákům otevře v dokumentu Ten, co slaví každý den

vydáno 18. dubna 2024  12:00

Vrcholových sportovců je nepočítaně, ale jen pár z nich může říct, že o nich někdo natočil film. Mezi takové nově patří i biker Michal Maroši, který si i...  celý článek