metro.cz

Počasí v Praze

1 °C / 16 °C

Pátek 26. dubna 2024. Svátek má Oto

LIVEKINDLY Collective rozšiřuje své portfolio značek o ikonický The Dutch Weed Burger

  7:30
Amsterdam / New York 15. června 2021 (PROTEXT/BusinessWire) - U příležitosti Světového dne oceánů spojily obě společnosti své síly, aby lidem po celém světě přiblížily výhody dalšího rostlinného zdroje bílkovin

Skupina LIVEKINDLY Collective, která v sobě sdružuje úspěšné značky s bohatou historii a je na cestě stát se jednou z největších světových společností v oblasti rostlinné stravy, dnes oznámila uzavření dohody o akvizici kultovní značky The Dutch Weed Burger se sídlem v Amsterdamu, která jako hlavní ingredienci používá mořské řasy.

Tato tisková zpráva obsahuje multimédia. Celou zprávu si můžete přečíst zde: https://www.businesswire.com/news/home/20210608005169/en/

Akvizicí The Dutch Weed Burger skupina LIVEKINDLY rozšiřuje své portfolio rostlinných produktů o mořské řasy, které jsou vysoce kvalitním zdrojem bílkovin pěstovaným s minimální spotřebou sladké vody a bez využití zemědělské půdy. Kromě toho tato připravovaná akvizice pomůže společnosti rozšířit své působení na trzích ve Velké Británii a severských zemích, což jsou dva klíčové trhy v Evropě, a také na americkém a kanadském trhu. V úvahu pak připadá i expanze do Asie.

„Inovace v oblasti rostlinných zdrojů bílkovin vytvořily obrovskou příležitost k transformaci globálního potravinového systému, protože spotřebitelé stále více vyhledávají chutné a výživné alternativy masa,“ řekl Kees Kruythoff, generální ředitel a předseda představenstva společnosti LIVEKINDLY Collective. „S příchodem The Dutch Weed Burger rozšiřujeme nabídku rostlinných zdrojů bílkovin, které můžeme nabídnout našim spotřebitelům ve více než 40 zemích, a jsme zase o krok blíže našemu cíli učinit z rostlinné stravy novou normu.“

„Jsme nadšeni, že se můžeme připojit k těmto odhodlaným, zkušeným a cílevědomým lídrům odvětví, kteří pomohou rozšířit naši značku a změnit kulturu stravování po celém světě,“ řekl Mark Kulsdom, generální ředitel a zakladatel společnosti The Dutch Weed Burger.

Kulsdom dále dodal, že „pěstování mořských řas je vysoce udržitelné, protože v hojné míře rostou v oceánu, během čehož navíc produkují kyslík. Řasy jsou také bohaté na živiny, jsou zdravé a mají jedinečnou chuť umami. Tato oceánská zelenina se dokonale doplňuje s fazolemi bohatými na bílkoviny a dalšími inovativními ingrediencemi, které používáme. Těším se na spolupráci, protože je čas změnit podobu stravování a více než kdy jindy platí, že si nemůžeme dovolit čekat!“

LIVEKINDLY Collective sdružuje zakladatele, podnikatele a globální obchodní lídry a tvoří robustní ekosystém rostlinných značek, včetně Oumph!, The Fry Family Food Co., LikeMeat, No Meat a digitální mediální platformy LIVEKINDLY. Společnost nedávno uzavřela kolo financování, ve kterém se jí za pouhých 12 měsíců podařilo získat 535 milionů dolarů, a stala se tak jednou ze tří nejlépe financovaných a nejrychleji rostoucích společností v oblasti rostlinné stravy na světě.

O společnosti The Dutch Weed Burger

The Dutch Weed Burger je společnost se sídlem v Amsterdamu, která se zabývá rostlinnou stravou. V roce 2012 ji založili Lisette Kreischerová a Mark Kulsdom v rámci stejnojmenného dokumentárního filmu natáčeného převážně v New Yorku, v němž hledají nejlepší recepty, aby přiblížili mořské řasy široké veřejnosti. První Dutch Weed Burgery se prodávaly z ručně vyrobeného kola v ulicích Amsterdamu, kde se tato ikona zrodila, a okamžitě se staly kultovním hitem. Když restaurace začaly zařazovat tento druh burgerů do svých jídelních lístků, stala se tato značka průkopníkem veganství v Nizozemsku i v dalších zemích.

O skupině LIVEKINDLY Collective

Skupina LIVEKINDLY Collective byla založena společností Blue Horizon Group na základě přesvědčení, že rostlinné alternativy mají sílu učinit globální potravinový systém udržitelným. Jejím posláním je učinit z rostlinné stravy novou normu. Jako skupina zakladatelů, podnikatelů a průkopníků z celého světa je LIVEKINDLY Collective v jedinečné pozici, aby ovlivnila celý svět. Prostřednictvím svého portfolia značek Oumph!, The Fry Family Food Co., LikeMeat a No Meat nabízí LIVEKINDLY Collective spotřebitelům na celém světě zdravé, udržitelné a chutné potraviny. Kromě toho je společnost hlasem hnutí rostlinné stravy a prostřednictvím své mediální a lifestylové platformy LIVEKINDLY na adrese www.livekindly.com a účtu @livekindlyco na Instagramu zprostředkovává informativní, zábavný a inspirativní obsah. LIVEKINDLY Collective má 500 zaměstnanců a své produkty prodává ve více než 40 zemích světa. Další informace najdete na adrese www.thelivekindlyco.com.

Originální verzi najdete na stránkách businesswire.com https://www.businesswire.com/news/home/20210608005169/en/

Kontakty

Kontakt pro média:

Marta Tomczak

press@thelivekindlyco.com

Zdroj: LIVEKINDLY Collective

Text této zprávy v původním, zdrojovém jazyce je oficiální verzí. Překlad této zprávy do jiných jazyků poskytujeme pouze jako doplňkovou službu. Text zprávy v původním, zdrojovém jazyce je jedinou právně závaznou verzí této tiskové zprávy.

(BW)

Hlavní zprávy

Generace Z snižuje průměr ve sjednávání životního pojištění. Co k tomu mladé lidi vede?

vydáno 25. dubna 2024  16:07

Mladá generace se mnohým může zdát jako nezodpovědná. Podle nové analýzy se ukazuje, že tomu tak není. Její zástupci totiž snižují průměr ve sjednávání...  celý článek

Dáte si lážo i plážo? Na kole za pivem, houpačkami, trampolínami i klobáskami

vydáno 25. dubna 2024  12:58

Vezměte děti na výlet v bezprostřední blízkosti Vltavy. Čekají na vás tři pecky, které jsou trochu gastronomické, trochu punkové a především velmi...  celý článek

Komerční sdělení

Město Split – 6 míst, které si užít v okouzlující Dalmácii

vydáno 26. dubna 2024

Chorvatsko je oblíbenou destinací a ročně láká spousty turistů. Čeká na vás spousta krásných míst, mezi jedno z těch nejoblíbenějších patří Split. Jde o...  celý článek

Komerční sdělení

Jak vybrat koberec do kuchyně, který doladí prostor

vydáno 26. dubna 2024

Kuchyně je pro mnoho z nás srdcem domova. Je to místnost, kde se setkáváme, vaříme a celkově trávíme spoustu času. Dlouho ovšem byla považována za...  celý článek