ČTÚ vstoupil na sociální síť, chce tím sledovat operátory. Od roku 2013 se počet operátorů rozšířil o virtuální mobilní operátory a ti úplně nehrají fér hru, zákazníci stále více důvěřují známým značkám a malým nováčkům se daří jen když mají dobré ceny, p
ČTÚ vstoupil na sociální síť, chce tím sledovat operátory. Od roku 2013 se počet operátorů rozšířil o virtuální mobilní operátory a ti úplně nehrají fér hru, zákazníci stále více důvěřují známým značkám a malým nováčkům se daří jen když mají dobré ceny, povedený web a název operátora. ČTÚ a AČVO budou řešit stížnosti zákazníků. Spuštěno má být online diskuzní fórum na kterém se bude moci uživatel podělit o zkušenost s operátorem. ČTÚ poté bude mít snadnější cestu zjistit nedostatky.