Pohled z nového 4. nástupiště žst Praha-Vršovice na bývalou vodárnu, která bude, doufejme, opravena. Kolem vodárny vedly do roku 2019 odstavné manipulační koleje do nákladového obvodu, ty byly při rekonstrukci definitivně vytrhány, takže nakládka zde již
Pohled z nového 4. nástupiště žst Praha-Vršovice na bývalou vodárnu, která bude, doufejme, opravena. Kolem vodárny vedly do roku 2019 odstavné manipulační koleje do nákladového obvodu, ty byly při rekonstrukci definitivně vytrhány, takže nakládka zde již není možná, přitom zde pravidelně nakládala staré oděvy např. Diakonie Broumov. Léta se pouze možnost nakládky do železničních vozů likvidovala, nyní po kolabování kamionové dopravy při uzavřených hranicích, tyto koleje a různé vlečky budou citelně chybět. Podle mého názoru by se všechny vlečky měly opět obnovit a sklady napojit vlečkami novými a hned by měli budoucí nezaměstnaní co stavět..! Myslím, že krize kolem koronaviru ukáže, že i zrušení nákladového nádraží Žižkov byla strašná chyba, tato chyba by stále šla napravit a výhybku v Malešicích na Žižkov opět vložit a trať revitalizovat. Nových bytů se nikdo nenají, navíc se bude očekávat pokles zájmu o nové byty, které sloužily vesměs jako banka na přebytečné peníze z nadstandartních platů. V Praze je tisíce prázdných bytů a budou přibývat.