Zatím poslední radnicí, která tuto službu svým obyvatelům nabízí, je Praha 13. „Prostřednictvím služby MMS - hlášení problémů mohou obyvatelé upozornit úřad na problém a pak sledovat vyřízení podnětu na webových stránkách,“ vysvětluje mluvčí Prahy 13 Samuel Truschka. Důležité je podle něj nejenom problém vyfotit a poslat, ať už ememeskou nebo e-mailem, ale do zprávy odeslané na adresu mms@p13.mepnet.cz popsat problém a co nejpřesněji identifikovat jeho umístění, například souřadnicemi GPS, přesnou adresou nebo číslem sloupu veřejného osvětlení.
Prostřednictvím služby lze radnici upozornit na problémy související s životním prostředím, jako jsou například poškozené lavičky, nepořádek, rozbitý chodník, neposekaná tráva, pomalované fasády nebo vznikající skládky. Zkušební provoz služby zavedla radnice koncem prosince a rozhodně není jediná. Zatímco další radnice už podobnou službu mají, třeba Praha 2 ji pojmenovala Ulice Prahy 2, Praha 4 Zelená linka životního prostředí a Praha 10 Služba MMS, jiní, jako třeba Praha 5, o jejím zavedení uvažují nebo ji právě připravují.