Ačkoli v Hollywoodu bývá zvykem neposlouchat hlasitou menšinu z celkové masy fanoušků, studio Paramount se zaleklo. Odložilo proto premiéru z letošního listopadu na leden příštího roku a rozhodlo se design hlavního hrdiny za drahé peníze předělat. „Svou roli hrál i fakt, že se nabízelo přímé srovnání s nadcházejícím konkurenčním filmem studia Warner Bros téhož roku, a to Pokémon: Detektiv Pikachu, jehož upoutávky se naopak setkaly s úspěchem u fanoušků,“ uvedl na portálu československé filmové databáze csfd.cz uživatel Akrman.
Nová verze „Soníka“, která vyšla na neuvěřitelných 35 milionů dolarů (v přepočtu 812 milionů korun), vypadá nyní podle fanoušků o dost lépe. Podle moviezone.cz se dokonce někteří již nyní hecují, že do kina jít zkrátka musí, aby ukázali, že se vyplatí poslouchat reakce fandů.
Fandy neposlechnout
|
Paramount nicméně již nyní trne, zda se mu dodatečná investice nakonec vyplatí. „Herec Jim Carrey (ve filmu hraje postavu dr. Iva Robotnika, – pozn. redakce) nebyl nadšen z toho, když fanoušci mluvili a radili filmařům, jak má Sonic vypadat. Tvrdí, že když fanoušci žili s postavou několik let, neznamená to, že jim postava patří,“ napsal na csfd.cz uživatel tyzm*de.
Že se nevyplatí litanie fanoušků poslouchat, si hollywoodská studia vyzkoušela již mnohokrát. Plnění jejich přání se totiž nejen prodraží, ale zároveň nezaručuje, že do kin kdokoli ze stěžovatelů reálně přijde. Typickým příkladem je snímek Hadi v letadle z roku 2006, ve kterém sehrál hlavní roli Samuel L. Jackson. I když natáčení filmu skončilo už v září 2005, v březnu následujícího roku povolalo studio New Line Cinema herce na pět dní zpět na plac. Aktivita vzešla z masivního internetového ohlasu fanoušků, díky němuž se také zvýšila hranice nepřístupnosti snímku. Jackson mohl poté mimo jiné na plátně mluvit sprostě. Snímek se přesto stal nepříliš výdělečným. Nejslavnější sprostá hláška z filmu navíc byla v televizní verzi zcenzurovaná.