Minulost legendární značky připomene výstava, na kterou své poklady zapůjčilo Automuzeum Praga ve Zbuzanech a také několik soukromých sběratelů. Automobilka se sídlem v Praze-Libni byla založena v roce 1907 a v následujících čtyřech desetiletích tvořila spolu s továrnami Laurin & Klement - Škoda v Mladé Boleslavi a NW - Tatra v Kopřivnici "velkou trojku" domácích automobilových výrobců. Ve druhé polovině dvacátých let a na přelomu let třicátých byly pragovky dokonce nejprodávanějšími vozy na domácím trhu.
Výstava dokumentuje, že zákazníci si mohli vybrat z široké nabídky osobních automobilů. Od malého vozu Praga Piccolo litrové třídy až po čtyřlitrový luxusní automobil Praga Grand, se kterým jezdil i prezident Masaryk. Významnou část produkce továrny tvořily i užitkové automobily, vyráběné v širokém výběru nástaveb; od nákladních valníků a cisteren, přes autobusy a sanitky, až například po požární a popelářské vozy. Výrobu osobních automobilů Praga ukončila druhá světová válka. Po roce 1947 byla pod značkou Praga vyráběna už jen nákladní auta.