V letošním roce se v samotných tunelech bude ještě budovat tunelový vodovod, osvětlení traťových tunelů a dělníci budou měřit takzvané bludné proudy, při nichž se proud vrací částečně vodivou zeminou do svého zdroje.
Zkušební provoz začne na jaře
Ve stanicích a vestibulech dělníci dokončí osvětlení, dlažby a obklady nebo vytvoří informační systém a dokončí úpravy v okolí stanic. Eskalátory by měly být hotovy 17. listopadu. V rámci technologické části ještě zbývá mimo jiné dodělat a zprovoznit měnírny a distribuční trafostanice, dokončit práce na trakčním napájení nebo namontovat vzduchotechniku v tunelech i ve stanicích. Rovněž musí dělníci namontovat vlakové zabezpečovače. Jeho zkoušky mají začít 3. listopadu.
Na začátku ledna 2015 se pak do metra chystají kontroloři, kteří vše prohlédnou a následně povolí zkušební provoz. S ním DPP počítá od 1. března do 5. dubna 2015. Stavba nového úseku metra A začala v roce 2009 a plánované náklady činí 22,5 miliardy korun. Podle dopravního podniku by se ale konečný účet mohl pohybovat kolem 21 miliard korun. Na trase jsou čtyři zastávky.