Podle bývalé náměstkyně primátorky a členky dozorčí rady dopravního podniku Petry Kolínské je tu však ještě lepší alternativa. Půjčit si sdílené kolo. „Jak přežít ve zdraví výluku v dolních Holešovicích? Zkuste Rekola. Prvních patnáct minut zdarma, je to vážně rychlý a je to po rovince. Bezpečný počet kol byl navíc navýšen a není těžké je potkat na Vltavské či Ortenově náměstí. Ale pozor, je to vážně návykové,“ píše Kolínská na Facebooku.
Původní trať z velkoplošných panelů dělníci nahrazují moderní konstrukcí na železobetonové desce s asfaltovým povrchem. Nová trať pak bude podle mluvčí dopravního podniku Anety Řehkové přinášet cestujícím zvýšený jízdní komfort. Rekonstrukce také sníží hlukovou zátěž okolí trati. „Také budou rozšířena preferenční opatření ve formě betonových tvarovek oddělujících trať od vozovky. Délka rekonstruovaného úseku je 427 metrů,“ říká Řehková.
V Praze 7 to jede jinak
|