"K tradičnímu názvu se přidává anglický ekvivalent Prague City Tourism. Při přípravě nových kampaní tak bude činnost organizace lépe vnímána doma i ve světě," vysvětlil Václav Novotný, náměstek primátora. Nově má prezentace Prahy také klást větší důraz na emoce, se kterými si turisté Prahu mají spojovat.
Nové logo, nový styl
Pražská informační služba prošla od začátku letošního roku celou řadou změn. "Současná struktura činnosti v mnohém již neodpovídala instituci, vzniklé před více než padesáti lety," vysvětluje Novotný. Nejviditelnější změnou bude i nové logo organizace, stává se jím stylizovaný rozcestník, který znázorňuje Prahu jako křižovatku měst. Nový kabát pochází od studio Dynamo design.
Na novou adresu prague.eu se přesunou i webové stránky. "Věřím, že zkrácení a zjednodušení názvu webového serveru z praguewelcome.com, ke kterému dochází v průběhu listopadu 2013, podpoří jeho návštěvnost u nás i za hranicemi," vysvětluje změnu Nora Dolanská, ředitelka organizace. Portál prague.eu funguje v sedmi jazykových mutacích.