V Praze začala tento týden kampaň, která má nalákat zahraniční turisty na výstavu Muchovy Slovanské epopeje ve Veletržním paláci. Kampaň je založena především na rozdávání letáků, které nabízejí patnáctiprocentní slevu ze vstupného na výstavu.
Praha za kampaň, která potrvá do června příštího roku, zaplatí 1,1 milionu korun. Informovala o tom Kateřina Burešová z magistrátního odboru kultury, zahraničních vztahů a cestovního ruchu. "Cílovou skupinou jsou zahraniční turisté pobývající v Praze, nebo do Prahy přijíždějící. Kampaň je česko-anglická," uvedla Burešová.
V rámci kampaně se budou rozdávat letáky a leporela, která nabízejí slevu ze vstupného na výstavu. Základní vstupné činí 180 korun, se slevou by měli turisté platit 153 korun. Větší slevu, a to 20 procent, nabízí galerie držitelům karty Opencard.
Slovanská epopej je kulturní památkou. Praha by chtěla, aby obrazy ve Velké dvoraně Veletržního paláce zůstaly až do roku 2017. Pak chce Praha toto monumentální dílo půjčit na několik týdnů na výstavu do Japonska.
Informace o kampani- Firma Ad House, která pro Prahu kampaň organizuje, letáky rozmístí do hotelů se čtyřmi a pěti hvězdičkami, na letiště a do informačních center Pražské informační služby. Promo tým bude letáky po celou dobu trvání kampaně rozdávat i přímo v centru města. Na výstavu láká také inzerát na serveru Tripadvisor, v lednu vyjde inzerce v časopisu Českých aerolinií.
- Jedná se o první větší kampaň, kterou Praha v souvislosti s epopejí připravila. Expozice se ve Veletržním paláci otevřela v květnu, od té doby ji navštívily desítky tisíc lidí. Týdně si soubor dvaceti pláten zachycující dějiny Slovanů prohlédne kolem 2000 lidí.
|