"Kompletní příprava dopravních staveb je velmi časově náročná, proto musíme s její přípravou začít v dostatečném předstihu a v návaznosti na další připravované projekty, které povedou k dokončení Pražského okruhu a dalších dopravních staveb," uvedl náměstek primátora Jiří Nouza.
Obyvatelé Spořilova poukazují na hluk a smog
Tíživá situace na Spořilově, kudy proudí tranzit nákladních aut, je v Praze často diskutovaným tématem. Ozývají se hlavně samotní obyvatelé Spořilova, kteří poukazují na hluk a smog, kterému jsou především kvůli nedostavěné části Pražského okruhu u Běchovic denně vystavováni. Zakrytí Spořilovské ulice už dřív schválilo zastupitelstvo Prahy 4. Mluví se o různých variantách - lehké konstrukci nebo ocelové zasypané zeminou.
Přestavba křižovatky Harfa souvisí s provozem, který tudy bude veden po otevření tunelového komplexu Blanka. Praha počítá s částečným zahloubením křižovatky. "Tato úprava je velmi šetrným řešením zkapacitnění křižovatky v městském prostředí," uvedl na webu šéf TSK Ladislav Pivec. "Na povrchu zůstávají zachovány všechny zastávky tramvají a autobusů i přechody pro chodce. Nedochází tedy ke zhoršení prostupnosti pro pěší dopravu a cyklisty," doplnil.