Pokud se chystáte inzerovat vaše produkty nebo služby, nestavte se zády digitálnímu prostředí. Zjistěte, jaké jsou nejefektivnější možnosti a jaká je reklama na internetu cena.
Internet využívá k propagaci produktů nebo služeb stále více firem. Není se čemu divit, láká na nízké náklady a vyšší efektivitu než mají tradičních média. Reklama na internetu jde navíc výrazně lépe měřit – lze ji tedy optimalizovat v průběhu a zvýšit návratnost investice. Jaké kanály můžete využívat a jaké jsou jejich výhody?
Zachyťte poptávku už ve vyhledávání
Všimli jste si už někdy sponzorovaných odkazů při vyhledávání různých klíčových slov? O tom je přesně reklama ve vyhledávání, respektive PPC reklama. Funguje tak, že zadavatel platí určitou částku za každý proklik, který zákazník provedl. Ve zkratce tak zaplatíte pouze za skutečné návštěvy inzerované webové stránky. Nejčastěji se tato reklama zobrazuje právě v rámci vyhledávačů, jako Google, Bing nebo Seznam.
Zaujměte zákazníky cílenou reklamou
Placená reklama na internetu má také velkou výhody co se týče možností nastavení. Jedním příkladem za všechny mohou být bannery rozmístěné po webových stránkách. Jedná se o vizuálně atraktivní a často i interaktivní reklamu, která je úzce cílená na určitou skupinu uživatelů. Díky tomu se zobrazuje například jen na stránkách s podobnou tematikou jako produkty podniku.
Buďte vidět na sociálních sítích
Velice lukrativní možnosti reklamy nabízí také sociální sítě jako Facebook, Instagram nebo například TikTok. Zákazníci na nich tráví svůj volný čas a vy na ně můžete promlouvat například formou sponzorovaných příspěvků. Kromě placených možností propagace produktů mají sociální sítě ale také velký vliv na růst značky jako takové. Nebojte se proto vytvářet i obsah, který třeba nebudete propagovat za peníze, ale necháte jej organicky růst v algoritmu.
Kolik stojí reklama na internetu?
Cena reklamy na internetu se odvíjí od cílení, velikosti kampaně, délky trvání a dalších faktorů, jako je počet zobrazení nebo kliknutí. Pokud se do moře internetu chystáte proniknout, doporučujeme ještě před spuštěním kampaní využít konzultace online reklamy. Správné nastavení hned ze začátku vám totiž může ušetřit hromadu peněz.