"Klimatizací v kabině řidiče jsou již od výrobce osazeny všechny vozy typu 14T, takzvané Porsche, těch je 59 kusů, a 15T ForCity v počtu 103 kusů," uvedl Štábl. Nyní má dopravní podnik ve zkušebním provozu 10 starších rekonstruovaných tramvají T3, do kterých byla klimatizace nově namontována. Ve zbylých 23 tramvajích tohoto typu již funguje. Náklady na vybudování klimatizace pro jednu kabinu se pohybují mezi 150 až 200 tisíci korun. "Záleží na typu klimatizace," uvedl mluvčí.
Podnik podle Štábla kromě klimatizací pomáhá řidičům v horku také nápoji. "Bezplatně poskytujeme takzvané ochranné nápoje v prášku rozpustné ve vodě. Tyto nápoje pomáhají k ochraně zdraví před účinky tepelné zátěže a také zátěže chladem," popsal mluvčí. Řidiči mají k dispozici zdarma takzvané "fontánky" na každé konečné zastávce. V zastávkách, kde se řidiči střídají, mají rovněž k dispozici zdarma vodu. "Řidiči jsou na většině linek střídáni na přestávky a na střídacích místech je zázemí vybaveno klimatizací," dodal Štábl.
Dopravce má celkem 1350 řidičů ve stálém pracovním poměru a dalších 400 na vedlejší pracovní poměr. Podnik vlastní 892 tramvají, které jezdí na 22 denních linkách a na devíti nočních. Souhrnná délka kolejí je 520 kilometrů.