Mezi dubnem a červnem Dopravní podnik zjišťoval, jak jsou jeho klienti spokojeni s čistotou, komfortem, péčí o zákazníka a pohodlím při svých cestách. Ankety se zúčastnilo před dva tisíce lidí.
1 Čistota
Téměř všichni cestující považují čistotu za důležitý aspekt kvality cestování v MHD. S čistotou ve vozech MHD je spokojen každý druhý cestující, čistota stanic metra je hodnocena také velmi kladně. Nejhorší hodnocení se týká povrchových zastávek, kde je ale jakákoliv snaha o zlepšení podle Dopravního podniku narušována projevy vandalismu.
2 Komfort
Komfort cestování je mimo jiné spojen i s důsledky poškozování vozidel MHD. Cestujícím nejvíce vadí graffiti, černý výlep reklamních samolepek a poškození skel. Největší shovívavost vyjádřili lidé k výměně poškozených skel, které jsou nejvíce finančně náročné. S graffiti a černým výlepem Dopravní podnik bojuje a cestující tuto skutečnost svým pozitivním hodnocením potvrzují.
3 Péče o zákazníka
Cestující hodnotí chování zaměstnanců Dopravního podniku velmi kladně. Revizoři jsou hodnoceni ze dvou třetin pozitivně.
4 Pohodlí
Z pohledu pohodlí se průzkum tentokrát zaměřil na sezení a stání ve vozech MHD. Cestující preferují více místa k stání a vhodné uspořádání zádržných tyčí. Z různých typů povrchu sedaček vítězí dřevěné provedení.