Se změnami v dopravě, ke kterým došlo loni v září, se nechce smířit radnice šestky. Zkrátit by chtěla například intervaly autobusů 206. "Přestože po poslední schůzce s městem byla linka posunuta do intervalu 15 minut, bude potřeba, aby se vrátila do intervalu původní linky 218, což je interval 6 až 8 minut," říká starostka Marie Kousalíková. Naopak radnici těší prodloužení metra linky A.
"Vítězné náměstí, kde je konečná stanice metra, je totiž jeden velký dopravní uzel. Je tam záchytné parkoviště pro autobusy, pro auta a právě prodloužením metra bude doprava částečně odkloněna," dodává Kousalíková. Uklidnit dopravu by měly také parkovací zóny, které by se mohly na šestce objevit už v druhé polovině roku. Placené parkování by se mělo týkat okolí stanic metra Dejvická a Hradčanská, Břevnova a obchodní třídy Bělohorská, později by se měly zóny rozšířit i podél nových stanic metra. Radnice prosazuje model smíšených zón.