V Česku skupina zvýšila prodej o 17 procent na 37.121 aut, v Polsku o 48 procent na 15.200 vozů a na Slovensku o 16 procent na 12.395 aut. Na všech trzích kvůli nižší nabídce významně rostly ceny. Největší pokles byl v Polsku, kde se počet aut v nabídce snížil o 29 procent. Ceny tu vzrostly o osm procent. Na Slovensku se nabídka snížila o 19 procent a ceny stouply o desetinu. V Česku byl pokles nabídky o 14 procent a růst cen o 13 procent.
Prodej dieselů v jednotlivých zemích klesl o čtyři až 11,5 procenta, naopak prodej hybridů byl až o polovinu vyšší. Prodej elektromobilů vzrostl až o tři čtvrtiny. Nejprodávanějšími modely jsou v ČR a na Slovensku Škody Octavia a Fabia, v Polsku Opel Astra a Ford Focus.
Videostream označený značkou PROTEXT VIDEO není součástí zpravodajského servisu ČTK, jde o komerční prezentaci zadavatele.
Aures pokračuje v budování společnosti Driverama, která je určena pro on-line výkup a do budoucna i prodej ojetých vozů v západní Evropě. "Letos na jaře Driverama zahájila provoz svých nových centrál v Mnichově a Amsterdamu. Za poslední čtyři měsíce Driverama otevřela čtyři nové mikropobočky, přesně podle plánu. První tři vznikly v městech Düsseldorf, Dortmund a Herne – těmi jsme pokryli nejlidnatější oblast Německa – spolkovou republiku Severní Porýní-Vestfálsko, která má přes 17 milionů obyvatel. V pondělí jsme otevřeli čtvrtou pobočku v Berlíně, v městské části Reinickendorf,“ dodal předseda představenstva společnosti Driverama Stanislav Gálik.
AAA provozuje v ČR, Slovensku a Polsku 46 poboček, v Maďarsku má jednu centrální výkupní pobočku. Celkově firma zaměstnává 2700 lidí.