BigBoard se loni dostal do sporu s městem kvůli novým pražským stavebním předpisům, které zakazují reklamu nad šest metrů čtverečních. Firma tehdy spustila kampaň proti exprimátorovi Tomáši Hudečkovi. „Svádějí nás. Reklamní lobby chce svým návrhem na spoluvlastnictví sítě velkoformátové reklamy posílit zájem města, i finanční zájem, na zachování co největšího počtu těchto nosičů v provozu,“ uvedl Stropnický.
Město se obejde i bez billboardů
Podle jeho slov je logika billboardů a automatů podobná. „Ano, přinášejí obci peníze, ale dělají z města periferii a potřebují zásadní regulaci. Byl jsem pro nulovou toleranci hazardu a podporuji i nadále zákaz billboardů. Město si příjmy bude umět zajistit jinak,“ dodal.
Praha a BigBoard by vedly firmu podle představ reklamní společnosti společně a dělily by se i o zisk, Praze by navíc BigBoard platil nadále nájem z pozemků pod billboardy. Praha by měla své zástupce v dozorčí radě i představenstvu. BigBoard by do společného podniku vložil reklamní nosiče, které jsou na městských pozemcích, Praha by do firmy vložila tyto pozemky.
BigBoard proti Hudečkovi
|