I to jako malý model CT dostalo novou masku a nárazník, přední i zadní světlomety a pár prvků se změnilo i v interiéru. Důležitější změny zaznamenal podvozek, který konstruktéři přepracovali k větší tuhosti, takže se auto méně naklání.
Model NX od svého uvedení na trh v roce 2014 dokázal, že je to silný hráč, čemuž napovídají dobré prodeje. Na evropských prodejích značky se podílí 30 procenty. Hybridní benzinový motor s autonomním dobíjením používá 2,5litrový motor v kombinaci s tím elektrickým, další elektromotor pak zajišťuje pohon všech kol. Celkový výkon dělá 197 koní, kombinovanou spotřebu Lexus uvádí na hodnotě 5,1 litru. Ve městě skutečně umí jet hospodárně. Vyzkoušeli jsme to při ranní zácpě v Madridu. 38 kilometrů jsme jeli 116 minut. Lexus NX jel ze 70 procent na elektromotor.