metro.cz

Věrnostních karet u sebe nosíme pět

  10:58
Nejzajímavější odměnou věrnostních programů jsou pro nakupující slevy na zboží.
Věrnostní karty | foto: Pavel Urban, Metro.cz

V peněžence hledáte tu správnou kartičku, abyste ušetřili peníze na další nákup nebo sbírali body na nějaký dárek. To je běžný obrázek Čechů při nákupech.

Z aktuálního průzkumu společnosti KPMG vyplývá, že téměř dvě třetiny z nás u sebe obvykle nosí asi pět věrnostních kartiček do obchodů.

Více a častěji je nosí ženy, průměrně jich mají sedm, muži jen čtyři. Nejvíce věrnostních kartiček v průměru vlastní (sedm) i využívají (pět) lidé v příjmové kategorii od třiceti tisíc korun čistého a více.

Ne všechny karty, které nosíme, aktivně využíváme. Většinou jde jen o tři. Na ty další přichází řada jen sporadicky. Devět z deseti Čechů považuje za nejlákavější odměnu za účast ve věrnostních programech možnost slev na zboží.

„Věrnostní karty často nabízí okamžitou cenovou výhodu, navíc má zákazník pocit, že dostává něco exkluzivního. Češi mají obecně v oblibě výhody při nákupu. Zajímavé je, že právě slevy patří mezi nejvyhledávanější benefity a naopak soutěže o ceny mezi ty nejméně oblíbené,“ uvádí za KPMG Karel Růžička.

„Našim zákazníkům, tedy lépe řečeno vesměs zákaznicím, nabízíme skutečně propracovaný věrnostní systém. Vedle výhod vlastní sítě obchodů a kosmetických poradkyň Yves Rocher po celé republice dáváme věrným zákaznicím možnost využít celou řadu dalších benefitů. Ty stěžejní, které zákaznice rády využívají, jsou nabídky zvýhodněných cen, dárků k nákupu, miniproduktů pro otestování novinek nebo také speciálních dárků k narozeninám,“ dodává mluvčí značky Yves Rocher Michaela Zábranská.

Autor: Pavel Urban Metro.cz
zpět na článek