Fotogalerie |
Už před zavedením změn v dopravě se na firmu Ropid, která v Praze organizuje městskou hromadnou dopravu, snesla vlna kritika. Během samotné kampaně pak odpůrci vyrazili do ulic a přelepovali zastávky falešnými plakáty, které grafikou připomínaly ty oficiální.
"Konec trasy. Linku 19 od 1. září vymažeme z mapy. Při jízdě na Ohradu či Palmovku Vás donutíme přestupovat," hlásal například jeden z transparentů, jehož fotografii nám poslal čtenář Jan Fořt.
Další vlna kritiky, ale také posměchu, se zvedla na českém internetu. Vtipálci tak ukázali dopravnímu podniku, co si o změnách myslí. A v některých případech si nebrali servítky. Například ze spojení fotografie nacistického transportu do koncentračního tábora a hesla Vždyť to jede jinam, může leckoho i zamrazit. Některé vtipy dokonce obsahovaly i pornografické motivy, a proto jsme je do fotogalerie nezřazovali.
Některé vtipy jsou drsné.
Náklady na kampaň, z níž si lidé utahují, byly pět milionů korun. Její součástí byly informační plakáty, speciální infolinka, hlášení v metru, informační přílohy v denících nebo internetové prezentace.
22. srpna 2012 |