„Na základě ohlasů od obyvatel jsme zjistili, že úroveň sítě obchodů není taková, jakou jsme očekávali,“ řekl starosta. Radnice podle něj chce zachovat síť prodejen, v nichž by místní mohli běžně a za normální ceny nakupovat. Tesco dostane na nápravu čas do konce roku. „Pokud se nic nezmění, začne radnice jednat s jinými zájemci,“ uvedl Lomecký.
Společnost Tesco prý zpětnou vazbu lidí i radnice vnímá i se svými franšízanty - provozovateli jednotlivých obchodů. „Společně se snažíme vycházet zákazníkům vstříc co se týče nabízeného sortimentu i kvality poskytovaných služeb. Se zastupiteli Prahy 1 jsme dlouhodobě v kontaktu a jednáme s nimi. Na příštím jednání bychom jich rádi představili plán, jak dále zlepšit vnímání obchodů,“ uvedl za společnost její manažer komunikace Jiří Mareček.
Další na ráně jsou večerky
Podobně chce radnice postupovat v případě obchodů známých jako večerky, které jsou v centru města rozšířené. „Tvrdě budeme postupovat především při jednání s obchodníky, kteří se specializují na prodej alkoholických nápojů,“ řekl Lomecký. Do takových obchodů pošle Praha 1 kontroly.
Tesco vstoupilo na český trh v roce 1996. V současné době zde provozuje 209 obchodů, 19 čerpacích stanic a sedm obchodních center. Zároveň pod jeho vedením funguje franšízová síť přibližně 135 prodejen Žabka, kterou koupilo v roce 2011 od investiční skupiny Penta. Tesco patří k největším soukromým zaměstnavatelům v ČR, má zhruba 14 tisíc zaměstnanců.
Zpětnou vazbu vnímáme nejen my, ale také provozovatelé obchodů, frenšízanti, kteří jsou se zákazníky v každodenním kontaktu. Společně se snažíme vycházet zákazníkům vstříc co se týče nabízeného sortimentu i kvality poskytovaných služeb.
Se zastupiteli Prahy 1 jsme dlouhodobě v kontaktu a jednáme s nimi. Na příštím jednání bychom jich rádi představili plán, jak dále zlepšit vnímání obchodů.