metro.cz

Brňáci trhli rekord a porazili Pražany – Kilovník očesali do 50 minut

  0:01 – KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Sotva padesát minut trvalo Brňákům otrhání stromu Kilovníku ověšeného stokorunami, který včera překvapil příchozí u brněnského obchodního centra Vaňkovka. Porazili tím Pražany, kteří jej v minulých dnech očesali na pražském Andělu “až” za hodinu.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Brňáci trhli rekord a porazili Pražany – Kilovník očesali do 50 minut. | foto: Centropol

Místní se přitom „vánočního stromku“ nejprve obávali. Domnívali se, že stokoruny nejsou pravé, a do jejich získání se tak nehrnuli. Teprve po objasnění, že akcí Kilovník chce přední dodavatel elektřiny a plynu v ČR - společnost Centropol - upozornit na skutečnost, že domácnosti často neřeší své výdaje za energie a že i stokoruna jsou peníze, strom otrhali. Věk a profese v tom nehrály žádnou roli, hlavní byla radost a dobrá atmosféra, která na místě zavládla. Lidé se ochotně fotografovali a vyjadřovali své názory i na kameru televizního štábu TV OČKO, který na akci zavítal.

Bankovku z Kilovníku si vzala také dojatá starší důchodkyně, pro níž stokoruna byla výpomocí a mohla si za ní nakoupit jídlo.

„Kilovník splnil svůj účel. Vytvořil skvělou atmosféru, lidé měli z bankovky radost, ale hlavně se zamysleli nad tím, že i stokoruna jsou peníze, které se dají ušetřit na výdajích za energie,“ říká Lenka Procházková, manažerka Útvaru řízení vztahu se zákazníky společnosti Centropol.

Dodavatele energií v České republice zatím nikdy nezměnilo 70 procent domácností, a to i přesto, že úspory se mohou pohybovat v desítkách procent.

Centropol nabízí řadu zajímavých produktů zahrnující produktovou řadu „Kamarád“, která kopíruje vývoj burzovních cen. Konečná cena může díky tomu výrazně klesat. „Kamarád“ je zaměřen na běžné spotřebitele, zatímco dříve byly nejvýhodnější ceny elektřiny a plynu dostupné jen velkým firmám.

“Pokud si lidé nejsou jistí, mohou se obrátit na naše call centrum nebo navštívit kamennou pobočku,” upřesňuje Lenka Procházková. Letos Centropol otevře poboček dvanáct a příští rok dalších šest.

zpět na článek