„Mostek je dlouhý 80 metrů a plánovaná délka výluky je 260 dnů. Rychlost prací vychází tedy na 31 centimetrů za den. Samozřejmě, jsou tam přeložky inženýrských sítí, ale to si z nás děláte legraci,“ stěžuje si na Facebooku správy komunikací uživatel Vojtěch Peřina.
Podle mluvčí TSK Barbory Liškové, kterou deník Metro oslovil, bude skutečně hotovo až v listopadu. Není to ale rozhodně proto, že by se někdo flákal. „Výstavba mostu v ulici Horoměřická není jen stavba mostu nového, ale i demolice původního. V plánu je nejen řada přeložek inženýrských sítí, ale i úprava potoka, stavba opěrných zdí, chodníky, sadové úpravy a podobně. Součástí stavby je přesun zhruba devět tisíc tun suti, dalších deset tisíc metrů krychlových výkopových prací a zpětných zásypů, 35 metrů opěrných zdí a tak dále. Jiný z uchazečů, než nynější zhotovitelná firma, kratší termín výstavby nenabídl,“ vysvětluje Lišková.