Bannery s nápisy „Víte, že bráníme machinacím s pozemky?“, „Víte, že Praha zveřejňuje všechny smlouvy na internetu?“, „Víte, že jsme zvýšili platy učitelů?“ nebo „Víte, že rozšiřujeme městskou zeleň?“ a podpisem primátora Tomáše Hudečka mohou lidé vidět na sloupech veřejného osvětlení, v metru a v tramvajích. „Doufám, že se nám touto cestou, podaří co nejjednodušším a nejhospodárnějším způsobem seznámit veřejnost s naší dosavadní prací,“ uvedl primátor, který chce na podzim v čele TOP 09 svůj post v čele města obhajovat.
A co ostatní, kteří dobře pracují? ptá se ČSSD
„Přijde mi trapné a nedůstojné, že TOP 09 si za peníze města dělá těsně před komunálními volbami reklamu,“ ohradil se bývalý primátor Bohuslav Svoboda, který vede kandidátku ODS. „Je to pouhá sebeprezentace pana Hudečka, kterou platíme my všichni,“ doplnil.
Opoziční zastupitel Petr Dolínek z ČSSD považuje myšlenku informovat Pražany o dění v metropoli za správnou. „Avšak nemělo by to město dělat touto formou. Vzneseme proto dotaz, zda dostanou peníze a prostor i ostatní zastupitelské kluby, které pracují pro Prahu a chtějí se pochlubit svými výsledky,“ řekl Dolínek. ČSSD postavila do čela kandidátky ředitele nemocnice v Motole Miloslava Ludvíka.
Kampaň je neetická, říkají zelení
Strana zelených považuje kampaň za neetickou. Podobné praktiky prý používal před komunálními volbami někdejší primátor Pavel Bém (ODS). „Doufala jsem, že současný primátor má na víc a nepotřebuje pár měsíců před volbami mást veřejnost tvrzeními, které se dají lehce vyvrátit,“ uvedla zelená zastupitelka Prahy 6 Petra Kolínská. Zelení jdou do voleb na společné kandidátce s KDU-ČSL a STAN. Povede je předseda zelených v Praze Petr Štěpánek.
TOP 09 v radě osiřela
|