„Novým exponátem je třeba dobře známý svářečský vůz Praga V3S, který dopravní podnik využívá již šedesát let,“ řekl vedoucí muzea Milan Pokorný. Do bývalé vozovny zamířila i „hranatá“ tramvaj KT8D5 zvaná Kačena, kterou si návštěvníci mohou prohlédnout v původní podobě.
Upravená expozice umožní poprvé nahlédnout do salonního vozu č. 200, který byl v minulosti využíván pražskými primátory. Populární Terezka je nejkrásnější pražskou tramvají.
Další nový exponát už tolik půvabný není, je to hlavní motor z petřínské lanovky. Zatímco její podvozky z roku 1932 jezdí dodnes, motor už je jen muzejním exponátem.
„Historie pražské hromadné dopravy je nesmírně zajímavá a dlouhá. Každoročně proto muzeum přiláká v průměru 21 tisíc návštěvníků,“ připomíná Pokorný. Nové návštěvníky má do muzea přivést i další novinka, jíž jsou komentované prohlídky s průvodcem, které se budou odehrávat každou středu, vždy od 9, 11 a 13 hodin. Muzeum je otevřeno každý víkend a státní svátek od 9 do 17 hodin.