Praha chce, aby řidiči začali tunelem jezdit před koncem volebního období, náklady na výstavbu bude ale město splácet ještě po roce 2014. Zároveň už v roce 2014 bude město platit provoz této části obchvatu. Podle Noska odhadované provozní náklady zahrnují mimo jiné peníze na odvětrávání, svícení, úklid, provoz bezpečnostního systému a odčerpávání vody.
Na další projekty chybí peníze
Zajišťovat to bude pravděpodobně pražská Technická správa komunikací, která se už nyní stará o pět pražských tunelů. V rozpočtu má na tyto účely podle mluvčího Tomáše Mrázka 92,5 milionu korun ročně. "Pokud bychom správu tunelu Blanka převzali, muselo by nám město navýšit rozpočet," uvedl Mrázek.
Kvůli vysokým nákladům město také v nejbližších letech nezačne stavět navazující část okruhu od Pelc Tyrolky po Štěrboholskou radiálu, který by mohl stát kolem 40 miliard korun. Kvůli nedostatku peněz město nebude připravovat ani zahloubení magistrály u Národního muzea.