Menší zákaznická centra s rodinnou atmosférou a hezkým osobním a profesionálním přístupem pracovníků jsou tím, co si lidé při jednáních s dodavatelem energií obvykle přejí. Právě takové prostředí nabízejí pobočky společnosti Centropol v krajských městech i Praze. Tento významný dodavatel elektřiny a plynu se tak liší od řady firem, které vítají zákazníky studeným neosobním přístupem. Centropol hodnotí pozitivně zákazníci a ocenili ho i experti v prestižní soutěžní anketě CZECH TOP 100.
Společnost Centropol díky kvalitním službám svých poboček získala letos 12. dubna mimořádné ocenění za rozvoj zákaznických center. Cenu převzal v rámci slavnostního vyhlášení vítězů soutěže „100 obdivovaných firem ČR“ v Praze Tibor Flašík, člen představenstva společnosti.
„Ocenění si vážíme. Je pro nás povzbuzením a potvrzením našich snah zbavovat zákazníka zbytečných starostí s energiemi. Ukazuje se, že se vyplácí nabízet profesionalitu a osobní přístup. Jsme stále spíše rodinnou firmou, která má na zákazníka přímou vazbu, takže si můžeme dovolit více péče,“ uvedl Tibor Flašík.
Anketa - vyhlašovaná letos již podvacáté Sdružením CZECH TOP 100 - vzala v případě Centropolu v úvahu přístup pracovníků a jejich odbornost a schopnost sestavit zákazníkovi ceník na míru v zákaznických centrech, která Centropol otevřel ve velkých městech v regionech. Díky kamenným pobočkám se Centropolu podařilo oslovit a získat řadu nových zákazníků, kteří v nich podepsali smlouvy.
Měsíčně se do nich vydá i množství zájemců o informace, a to zejména kvůli obavám ze zdražování elektřiny, které ohlásily energetické firmy, jako je ČEZ a E.ON, a chystají je i další dodavatelé energií. Centropol oproti tomu drží ceny v rozumné výši a nabízí zajímavé produktové řady.
Ceníky ušité na míru
Pro domácnosti Centropol připravil ceníky šité na míru. Největší poptávka je mezi lidmi po produktové řadě Kamarád, pro níž se rozhodla polovina nových odběratelů. Ceník Kamarád je dokonce hitem mezi současnými ceníky, protože spotřebitelé platí podle toho, za jakou cenu nakupují největší společnosti na energetické burze.
Mezi aktuální revoluční ceníky Centropolu patří ceník pro domácnosti v panelových domech. Díky centrálnímu vytápění a plynovému sporáku tyto domácnosti využívají elektřinu zpravidla jen na svícení a provoz běžných domácích spotřebičů. Měsíční fixní poplatky bez ohledu na množství spotřebované elektřiny přitom tvoří nezanedbatelnou část faktury. Zatímco taxa distributorovi je daná zákonem a snížit nelze, svůj fixní poplatek Centropol snížil až o 90 %.
U Centropolu si vyberou i senioři, pro něž je nachystán speciální ceník, který vychází vstříc starším občanům s nižší spotřebou elektřiny. Měsíční fixní poplatky bez ohledu na množství spotřeby v těchto domácnostech tvoří až 20 procent celé faktury. I ten je ale snížen.
A do třetice Centropol vyšel vstříc spotřebitelům, kteří platí účty za elektřinuna chalupě, v letním domě či jen v garáži. Měsíční fixní poplatky bez ohledu na množství spotřebované elektřiny v těchto objektech často tvoří až polovinu celé faktury. Díky speciálnímu ceníku Centropolu odběratel ušetří až třetinu nákladů na elektřinu.
Kde zjistit informace
A jak a kde si zjistit potřebné informace? Stačí zavolat do call centra (tel.: 478 575 555 ), případně si zájemce o informace může zajít za odborníky do některého ze zákaznických center Centropolu v Praze a krajských městech. „Pokud máte jakékoliv nejasnosti, přijďte k nám do zákaznického centra,“ radí ředitel zákaznické zkušenosti Centropolu Tibor Flašík. Další informace najdete na www.centropol.cz