metro.cz

Počasí v Praze

2 °C / 8 °C

Pátek 19. dubna 2024. Svátek má Rostislav

Zpráva P&G o společenské odpovědnosti a udržitelnosti

  8:42

~#~

Multimedia:

https://us.pg.com/citizenship2019/#/

https://www.businesswire.com/news/home/20191202005577/en/

https://us.pg.com/citizenship2019/pdf/citizenship_report_2019_executive_summary.pdf

https://us.pg.com/citizenship2019/pdf/citizenship_report_2019_full.pdf

http://www.pg.com

https://www.businesswire.com/news/home/20191202005577/en/"

~#~

Cincinnati 4. prosince 2019 (PROTEXT/BusinessWire) - Společnost P&G se ve zprávě o společenské odpovědnosti a udržitelnosti za rok 2019 věnuje vlivu komunity, genderové rovnoprávnosti, různorodosti a inkluzi a trvalé udržitelnosti

Dobročinné aktivity firmy se odráží na její dobré pověsti

Firma The Procter & Gamble Company (index NYSE:PG) dnes zveřejnila svou zprávu o společenské odpovědnosti a udržitelnosti za rok 2019, ve kterém popisuje pokrok, kterého dosáhla v oblastech dopadů na komunitu, rozmanitosti a inkluze, genderové rovnosti a udržitelnosti životního prostředí, které jsou základem etického kodexu firmy a její společenské odpovědnosti.

Tato tisková zpráva obsahuje multimédia. Celou tiskovou zprávu si můžete prohlédnout zde: https://www.businesswire.com/news/home/20191202005577/en/

Rok 2019 byl pro firmu P&G rokem, kdy se společnosti podařilo zásadním způsobem zlepšit život komunity i svých zaměstnanců. Například firma splnila svůj cíl pro rok 2020 a poskytla 15 miliard litrů čisté, pitné vody potřebným lidem v rámci svého programu Children’s Safe Drinking Water (CSDW - Program zaměřený na to, aby děti měly k dispozici pitnou vodu) a podpořila rozhovory a diskuze o rasové a genderové rovnoprávnosti.

“Občanskou odpovědnost jsme napevno zabudovali do našeho podnikání a nejenže konáme dobro, ale také posilujeme naší důvěryhodnost v očích zákazníků, což nám pomáhá k dalšímu růstu a tvorbě hodnot. Můžeme tak být silou, která koná dobro a pomáhá k dalšímu růstu,” řekl David Taylor, předseda představenstva, prezident a generální ředitel firmy P&G. “A není to jen nějaký okrajový samostatný projekt, je to způsob, jakým každý den na celém světě podnikáme.”

Firma P&G podniká ve zhruba 70 zemích světa a svých 65 předních a známých značek prostřednictvím svých talentovaných zaměstnanců a inovativních technologií prodává téměř 5 miliardám lidí. Snaha firmy P&G byla oceněna i nezávislými organizacemi a v roce 2019 se firma umístila výš v žebříčku nejobdivovanějších firem světa časopisu Fortune a v hlasování Axios Harris Poll 100. Navíc, více než 80% zaměstnanců firmy P&G považuje občanské a sociální aktivity firmy za prospěšné a společenská a občanská odpovědnost se v každoročním průzkumu mezi zaměstnanci těšila velké oblibě i v roce 2019.

Hlavní informace ze zprávy o občanské odpovědnosti firmy P&G roku 2019:

- Dopady na komunitu: Firma P&G poskytla záchranné balíčky obsahující své značkové výrobky rodinám, které byly postiženy více než 25 přírodními katastrofami, včetně požárů a hurikánů v USA, záplavami v indickém státě Kerala a smrtícím zemětřesením a tsunami v Indonésii. Navíc firma prostřednictvím svého programu CSDW přijala nový závazek dodat do konce roku potřebným 25 miliard litrů čisté, pitné vody.

- Rozmanitost a inkluze: Firma P&G se stala platinovým sponzorem akce World Pride v New Yorku a na 50 místech po celém světě podpořila a představila různé aktivity, které se v rámci této akce uskutečnily. Firma vydala pokračování k filmu „The Talk“, který byl oceněn cenou Emmy, které nese název „The Look - Pohled“ a jehož smyslem je podpořit diskuzi o rasových otázkách. Firma P&G také založila programy v oblasti neurodiverzity ve 4 svých závodech, které poskytují pracovní příležitosti osobám s poruchami autistického spektra.

- Genderová rovnoprávnost: Cílem firmy P&G je dosáhnout stejného poměru žen a mužů na všech řídících úrovních firmy a zastoupení žen v manažerských týmech i představenstvu společnosti je nyní více než 40%. Značka Always patřící pod křídla firmy P&G spustila svou kampaň #EndPeriodPoverty, která pomáhá udržet dívky ve škole a zajistit jim vzdělání a značka Secret naopak investovala více než 500 tisíc dolarů do podpory amerického národního ženského fotbalového týmu v boji za rovnost v odměňování a finančním ohodnocení.

- Odpovědnost vůči životnímu prostředí: V dubnu firma oslavila roční výročí svého programu Ambition 2030, jehož součástí je řada smělých cílů v oblasti trvalé udržitelnosti, které se týkají jak značek firmy P&G, tak dodavatelského řetězce, společnosti a zaměstnanců. Firma P&G také uzavřela partnerství s firmou TerraCycle, jehož cílem je zavést koncept opakovaně použitelných „mlékárenských“ obalů pro produkty značky Loop. Kromě toho se firma snaží pomoci řešit globální problém plastového odpadu a spojila se s více než 40 dalšími společnostmi, aby založila alianci na likvidaci plastového odpadu (Alliance to End Plastic Waste), jejímž cílem je do roku 2030 snížit používání obalových materiálů z plastů vyráběných ze surové ropy o 50%.

Letos je to již 20. rok za sebou co firma P&G vydává zprávu o tom, jak pomáhá zlepšovat svět. První zpráva o trvalé udržitelnosti byla vydána již v roce 1999. Shrnutí tohoto dokumentu, které obsahuje 24 stránek informací a příběhů o tom, jak jsme si vedli na poli občanské odpovědnosti si můžete stáhnout online. Stáhnout si můžete i podrobnou zprávu, která má více než 140 stran.

O společnosti Procter & Gamble

Společnost Procter & Gamble slouží zákazníkům na celém světě prostřednictvím jednoho z nejsilnějších portfolií důvěryhodných a kvalitních předních značek, včetně Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks® a Whisper®. Komunita P&G zahrnuje provozy v přibližně 70 zemích světa. Navštivte stránky http://www.pg.com, kde najdete nejnovější zprávy a informace o společnosti P&G a jejích značkách.

Prohlédněte si zdrojovou verzi této tiskové zprávy na webových stránkách businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20191202005577/en/

Kontaktní informace

Julie deSylva, Global Company Communications

513-780-0006

Desylva.j@pg.com

Zdroj: Procter & Gamble

Text této zprávy v původním, zdrojovém jazyce je oficiální verzí. Překlad této zprávy do jiných jazyků poskytujeme pouze jako doplňkovou službu. Text zprávy v původním, zdrojovém jazyce je jedinou právně závaznou verzí této tiskové zprávy.

(BW)

Hlavní zprávy

HBO zhorší kvalitu svým předplatitelům, „levný“ Netflix se brzy chystá k nám a je to hit

Strážce streamu
vydáno 19. dubna 2024  14:00

STRÁŽCE STREAMU Internetová televize HBO Max, jak ji uživatelé doposud znají, zanikne ve druhé polovině května. Nová služba láká na sportovní balíček. Ceny jsou ale zatím...  celý článek

Ví, že ho fotíte? Snímky vašich ratolestí mohou zneužít pedofilové či vyděrači

vydáno 19. dubna 2024  5:00

Někdo by si mohl myslet, že největším strašákem sociálních sítí jsou falešné účty, které se vyjadřují do komentářů pod příspěvky a píšou hejty se záměrem...  celý článek

Fanoušci dopravy mají letos žně. V Benešově se opět můžou projet Hurvínkem

vydáno 18. dubna 2024  18:05

Pražské metro zahájilo provoz 9. května 1974. Výročí si dopravní podnik připomíná po celý rok. Kromě programu spojeného s oslavami padesáti let podzemky...  celý článek

Biker Michal Maroši se divákům otevře v dokumentu Ten, co slaví každý den

vydáno 18. dubna 2024  12:00

Vrcholových sportovců je nepočítaně, ale jen pár z nich může říct, že o nich někdo natočil film. Mezi takové nově patří i biker Michal Maroši, který si i...  celý článek