Včerejší díl Agáty Jaromíra Soukupa oslovil v premiéře 137.000 diváků při průměrné sledovanosti celého pořadu 60.000 diváků. Mezi divačkami převažovaly mladší ženy. Celkově pořad od prvního zářijového nasazení zasáhl v TV 680.000 diváků. Další diváci pak pořad vyhledávají na YouTube kanále TV Barrandov, kde mají jednotlivé díly přes 250.000 zhlédnutí.
"S Agátou nás baví sledovat, jakou pozornost jsme dokázali přitáhnout, a jsem rád, že diváky baví i koncept našeho pořadu," okomentoval výsledky generální ředitel TV Barrandov a předseda představenstva mediálního domu Empresa Media Jaromír Soukup. "Pořad Agáta Jaromíra Soukupa je hlavní novinkou našeho programového schématu, další novinky však máme v plánu přidávat v průběhu podzimu. Zároveň mě těší, že diváky i nadále oslovují politické debaty a komentáře uváděné na naší televizi," doplnil Jaromír Soukup ke sledovanosti Předvolební Arény a Týdne podle Jaromíra Soukupa, které mají aktuálně více diváků než v jarních měsících.
TV Barrandov připravuje na podzim další novinky, půjde o další díly z cyklu Skandály slavných a Příběhy velkých lásek, vzpomínkové pásmo Jiřího Zmožka, chystá se také návrat tradičních formátů v nové podobě, vylepšení politických debat a nasazení premiérových zahraničních filmů a seriálů. Do show Agáta Jaromíra Soukupa pak budou zváni atraktivní a někdy velmi nečekaní hosté, v dnešním díle to bude Karlos Vémola s manželkou Lelou.
Zdroj dat: ATO Nielsen Admosphere, Live + TS3, CS: 15+, YouTube TV Barrandov
Kontakt:
Empresa Media, a. s.
Libor Vachtl, manažer vydavatelství
e-mail: vachtl@empresamedia.cz