„Systém mi umožnil zakoupit si dva totožné kupony, které jsou částečně na stejný termín. Kryje se mi tedy platnost obou a zaplatil jsem dvakrát za několik dní. Nakupování on-line je v případě jízdného fajn, musí to ale fungovat bez podobných šotků,“ říká Alois.
Dva kupony zároveň
|
Dopravní podnik i organizátor pražské dopravy Ropid se v minulosti k podobným chybám několikrát omluvně vyjadřovaly. Mezi ně patřilo třeba nenačtení kuponu na Lítačku. Takové situace se však v případě webu i aplikace s názvem PID Lítačka údajně stávají jen zřídka.
Od minulého pátku jsou podle provozovatelů k dispozici nové aktualizace, které přinášejí několik úprav a vylepšení. Ty podle Operátora ICT zohledňují připomínky a náměty cestujících, které provozovateli aplikace zasílali.
„Myslím, že to je velice dobrý příklad zpětné vazby mezi uživateli a provozovatelem mobilní aplikace. Naším cílem je, aby všechny funkce e-shopu pid.litacka.cz byly do budoucna začleněny také do mobilní aplikace PID Lítačka a naše aplikace se tak stala plnohodnotnou službou,“ dodává k aktualizaci ředitel Operátora ICT Michal Fišer.
Nově je v aplikaci cestujícím přidána možnost aktivovat zakoupenou jízdenku v určitý čas, a to až 24 hodin předem. Možné je také nastavení upozornění blížícího se konce platnosti jízdenky, zobrazení parkovacích zón na mapě hlavního města i možnost za stání zaplatit.
„Nově také aplikace nabízí možnost zobrazit přesnou polohu všech vstupů do stanic metra, doporučování již zakoupené jízdenky k vyhledanému spojení, pokud uživatel již takovou má, doporučování posledních příjemců pro přenos či možnost vyhledávání dopravního plánu. Mimo to došlo k úpravě chování funkce Moje poloha, kdy je nyní možné přesněji určit polohu nejbližší zastávky,“ doplňuje pro deník Metro Operátor ICT.