metro.cz

Počasí v Praze

7 °C / 7 °C

Pátek, 22. února 2019. Svátek má Petr.
Ilustrační snímek
Ilustrační snímek | foto:  Petr Topič, MAFRA

Asiati objevují ČR. Kromě Prahy milují také Moravu i Českosaské Švýcarsko

4. října 2017  10:27 Metro.cz
Do Česka míří stále více asijských turistů, patříme do první pětky světových destinací.

Za letošní první půlrok Česko navštívilo 700 tisíc asijských turistů. Podle agentury Czechtourismu prudce roste zájem o­ regiony mimo Prahu, do módy se dostává Morava nebo lázeňská města. 

Romantická země

  • Česko je na asijských trzích propagováno i vnímáno jako romantická destinace.
  • Kromě Moravy jsou velkým hitem výlety po skalách Českosaského Švýcarska, které si jako lokalitu pro natáčení vybrala korejská veřejnoprávní KBS.

Na zvyšující se atraktivitě mají největší podíl aktivity Czechtourism na zahraničních trzích. Naprosto klíčová je spolupráce s tamějšími blogery, youtubery a obecně influencery. Například na korejském trhu je tato forma spolupráce dominantní a počet Korejců cestujících do České republiky se zvýšil o čtyřicet procent. Velký vliv má i filmová produkce nebo fakt, že je Česko jednou z nejbezpečnějších zemí světa.

Počet turistů cestujících do Česka z asijských zemí se kontinuálně zvyšuje. A nejde jen o Číňany a Japonce, ale i­ o ­Indy, Malajsijce či Korejce. V ­Koreji realizoval Czechtourism několik turistických kampaní, které propagovaly Českou republiku jako celek, ale i konkrétní lokality na Moravě nebo Karlovy Vary. „Hodně nám vychází spolupráce s­ blogery a influencery, kteří mají na korejském trhu ohromný vliv. Zvláštní je, že vliv nemají jen na nejmladší generaci jako u ­nás, ale i na tu ve věku 40 let a více,“ říká Monika Palatková, ředitelka agentury Czechtourism.

Mezi realizovanými kampaněmi na korejském trhu dobře zafungovaly reklamy spojené s konkrétními partnery, jako je technologická společnost Olympus nebo letecká společnost Korean Air. „Stagnující trh se zájezdy do České republiky se nám povedlo rozhýbat a v letošním roce už hlásí meziroční nárůst o čtyřicet procent,“ zdůrazňuje pozitivní výsledky Monika Palatková i navzdory nižšímu marketingovému rozpočtu ve srovnání s ­jinými zeměmi západní Evropy. Vyšší počet turistů může znamenat i vyšší útratu a pozitivní dopad na českou ekonomiku v řádech desítek miliard korun. 

Komentáře

Hlavní zprávy

Cyklista Tomáš Tvrdík šel na Predátora z hecu, teď patří ke světové špičce

Tomáš Tvrdík skončil na Mistrovství světa v loňském roce v řecké Spartě na 9....
vydáno 21. února 2019  16:57

Táta mi byl i je ve sportu obrovskou oporou a podporoval mě, říká kutnohorský závodník v překážkových soutěžích Tomáš Tvrdík.  celý článek

Povinné zálohy na PET lahve jsou nesmysl, tvrdí evropští mistři třídění odpadu

Ilustrační snímek
vydáno 21. února 2019  15:46

Karlovarské minerální vody, největší středoevropský distributor nealkoholických nápojů, uvažují po vzoru některých evropských zemí o zavedení zpětného...  celý článek

ANKETA: Deník Metro hledá nejkrásnější tramvaj v Praze

Anketa
vydáno 21. února 2019  14:39

Jako má Londýn červené autobusy, tak má Praha tramvaje T3. Nejpočetněji vyráběný tramvajový vůz na světě je pražskou legendou. Metropoli však křižují i...  celý článek

Kadjar byl v lázních. Renault prokoukl a dostal nové motory

Překonat brod není problém.
vydáno 21. února 2019  12:33

S novým rokem se českému trhu představil omlazený Renault Kadjar. Oblíbené SUV dostalo řadu novinek.  celý článek

Vaše fotky z Prahy

Máte pro nás zajímavý tip nebo Vás něco trápí a my Vám můžeme pomoct?

Napište nám