"Je to další krok k tomu, že Praha bude nabízet na celém území alternativní typy dopravy," řekl na jednání výboru Nouza. Studie proveditelnosti by měla podle Krobové-Hášové hotova do tří měsíců. Na jaře příštího roku by mělo město vypsat výběrové řízení na provozovatele.
Studie proveditelnosti má odpovědět například na ekonomické fungování půjčování kol. Zároveň chce podle Krobové Hášové město bike-sharing rozšířit na celé své území. Zkušební provoz měl být spuštěn v roce 2008 v Karlíně, podle Krobové Hášové ale v tak malém rozsahu nefunguje.
Mladí lidé na Prahu nečekají a kola půjčují bez ní
"Česká spořitelna podporuje zdravý pohyb i způsob života. Bike-sharing je pro nás vhodným projektem, který Prahu obohatí a nabídne Pražanům více alternativ, jak se např. dostat do práce," uvedl člen představenstva a náměstek generálního ředitele České spořitelny Daniel Heler.
Zástupce petentů na podporu bike-sharingu Tomáš Sýkora členům výboru řekl, že vybrali na 2000 podpisů. Výbor jejich iniciativu podpořil. Zároveň Sýkora připomněl, že v Praze 6 skupina nadšenců vybrala přes server hithit.cz peníze na projekt s názvem Rekola - v něm členové skupiny opraví starší kola a dají je Pražanům k dispozici.