náhledy
Sněhový pluh ve Stromovce.
Autor: Archiv DP, Metro.cz
Sněhový pluh.
Autor: Archiv DP, Metro.cz
Sanitní tramvaj.
Autor: Archiv DP, Metro.cz
Pojízdná prodejna jízdenek.
Autor: Archiv DP, Metro.cz
Pohřební tramvaj - otevřená.
Autor: Archiv DP, Metro.cz
Pohřební tramvaj.
Autor: Archiv DP, Metro.cz
Nákladní vůz na popel.
Autor: Archiv DP, Metro.cz
Nákladní motorový vůz.
Autor: Archiv DP, Metro.cz
Lokomotivy v Rustonce.
Autor: Archiv DP, Metro.cz
Kropicí vlečný vůz s lokomotivou (pluhem).
Autor: Archiv DP, Metro.cz
Čistič kolejových žlábků.
Autor: Archiv DP, Metro.cz
Interiér primátorské tramvaje.
Autor: Archiv DP, Metro.cz
Primátorská tramvaj v Karlíně.
Autor: Archiv DP, Metro.cz
Kropicí tramvaj na Balabence.
Autor: Archiv DP, Metro.cz
Kropicí tramvaj ve Stromovce využívaná jako pluh.
Autor: Archiv DP, Metro.cz
V roce 1962 slavnostní jízda vyhlídkového vozu č. 500, k němuž byl připojen vůz koňky, připomínala 30. výročí zahájení provozu vozovny Vokovice. Mělo to jednu chybu. Vozovna měla ve skutečnosti výročí až o rok později.
Autor: Archiv DPP
Vyhlídkový vůz kolem roku 1926 na Malostranském náměstí, kde měl vyhrazenou vlastní odstavnou kolej.
Autor: Archiv DPP
Vyhlídkový vůz č. 500 před Staroměstskou radnicí v roce 1913.
Autor: Archiv DPP
Vyhlídkový vůz č. 500 při jedné z prvních veřejných jízd v roce 1913 na svém hlavním stanovišti na Josefském náměstí (náměstí Republiky)
Autor: Archiv DPP
Tzv. zametač sněhu byl určen pro dočišťování tramvajových tratí po průjezdu pluhu. Byl vyroben v roce 1966, ale vyzkoušen byl až v lednu 1968. Existoval jen jeden. Při provozu se v podélném směru rozhoupával, a tak s ním posádky odmítaly jezdit. Byl vyřazen už v roce 1974.
Autor: DPP
Tzv. zametač sněhu byl určen pro dočišťování tramvajových tratí po průjezdu pluhu. Byl vyroben v roce 1966, ale vyzkoušen byl až v lednu 1968. Existoval jen jeden. Při provozu se v podélném směru rozhoupával, a tak s ním posádky odmítaly jezdit. Byl vyřazen už v roce 1974.
Autor: DPP