

První eskalátorový tunel jednolodní "stanice metra" postavené v letech 1953-1959 na Klárově. Stav kolem roku 2000.
Autor: DPP - Pavel Fojtík
Jediný vstup do vestibulu legendární "stanice metra" v ulici U Bruských kasáren rozhodně nepůsobí dojmem, že by vyhovoval dopravně či architektonicky dnešním představám o stanici metra.
Autor: DPP - Pavel Fojtík
Schématické znázornění polohy dnešní stanice Malostranská na trati A z roku 1978 (bílá), neuskutečněné stanice Klárov podle projektu metra od Konsorcia stavebních firem z roku 1941 (modrá) a jednolodní "stanice metra" Klárov postavená v letech 1953-1959 podle neznámého projektu (žlutá).
Autor: DPP - Pavel Fojtík
Podle tohoto projektu se údajně stanice Klárov v letech 1953-1959 stavěla. Převzato z knihy Praha a metro od ing. arch. E. Kyllara.
Autor: DPP - Pavel Fojtík
Ražený klenutý prostor tajné stanice se má podobat existující stanici metra C Kobylisy (během výstavby).
Autor: ČTK
Ražený klenutý prostor tajné stanice se má podobat existující stanici metra C Kobylisy (nynější podoba).
Autor: ČTK