náhledy
Vůz ŠM 11 na lince 119 asi v roce 1968 na právě dokončené Leninově třídě (dnešní Evropské) na Červeném vrchu. (Leninova třída byla otevřena 7. listopadu 1967.)
Autor: Archiv DPP
Autobusy ŠM 11 dominovaly v roce 1975 autobusovému provozu během Československé spartakiády, a poprvé zajišťovaly bez trolejbusů provoz tzv. zelené větve do zastávky Stadion jih.
Autor: Archiv DPP
Společná zastávka tramvají a autobusů na Palackého náměstí 9. července 1979.
Autor: Archiv DPP
Stejný autobus jako na předchozím snímku v garáži Klíčov, připravený k výjezdu na linku č. 181.
Autor: Archiv DPP
Autobus ŠM 11 č. 6533 z roku 1977, nasazený na autobusové lince č. 177, která tehdy jezdila jen v trase Sídliště Bohnice – Sídliště Hloubětín.
Autor: Archiv DPP
Zastávka autobusů u stanice metra Sokolovská (dnes Florenc) kolem roku 1977.
Autor: Archiv DPP
Interiér autobusu ŠM 11 s označovacími strojky mechanizovaného odbavování cestujících, které se používaly v pražské MHD v letech 1974–1996.
Autor: Archiv DPP
Zastávka autobusů s vozy ŠM 11 u stanice metra Leninova (dnes Dejvická) kolem roku 1980. Linka 236 spojovala v letech 1979–1983 tuto stanici metra s Novým letištěm.
Autor: Archiv DPP
Autobus ŠM 11 č. 5365, dodaný v roce 1970, na nově prolomeném prodloužení ulice V Botanice na Smíchově. Vpravo pojízdná dílna Dopravního podniku upravená za staršího autobusu Škoda 706 RTO.
Autor: Archiv DPP
Zadní dveře vozu ŠM 11 č. 5350. Tabule u dveří byly instalovány v roce 1974, když se zavedlo mechanizované odbavování cestujících.
Autor: Archiv DPP
Autobus ŠM 11 č. 5216 v Korunovační ulici. Tento vůz byl dodán Dopravnímu podniku v roce 1969.
Autor: Archiv DPP
Autobus ŠM 11 ve Vyšehradském tunelu na lince č. 132 kolem roku 1968, když jezdila v trase Bořislavka – Sídliště Pankrác I.
Autor: Archiv DPP
Vůz ŠM 11 na lince 220 asi v roce 1972, jezdící tehdy přes střed města z Petřin přes střed města na Jarov. Na snímku je zachycen na Karlově náměstí, kde je ještě trolejové vedení trolejbusů.
Autor: Archiv DPP
Konečná linky č. 119 u původního letiště v Ruzyni kolem roku 1966, kdy byl autobus č. 5035 dodán.
Autor: Archiv DPP
Autobus ŠM 11 na lince č. 125 jezdící v trase Bořislavka – Matěj – Bubeneč – Revoluční třída. Linka jezdila v trase neuskutečněného prodloužení první pražské trolejbusové linky. První autobusy ŠM 11 se vyznačovaly na první pohled neděleným čelním sklem.
Autor: Archiv DPP
První z autobusů ŠM 11 nasazený v roce 1965 na lince č. 134, která tehdy jezdila z Petřin na sídliště Antala Staška. Byla to jedna z takzvaných rychlíkových autobusových linek, jejichž síť byla později označována za překryvnou. Vozy ŠM 11 byly prvními třídveřovými autobusy.
Autor: Archiv DPP
První z autobusů ŠM 11 nasazený v roce 1965 na lince č. 134, která tehdy jezdila z Petřin na sídliště Antala Staška. Byla to jedna z takzvaných rychlíkových autobusových linek, jejichž síť byla později označována za překryvnou. Vozy ŠM 11 byly prvními třídveřovými autobusy.
Autor: Archiv DPP
První z autobusů ŠM 11 nasazený v roce 1965 na lince č. 134, která tehdy jezdila z Petřin na sídliště Antala Staška. Byla to jedna z takzvaných rychlíkových autobusových linek, jejichž síť byla později označována za překryvnou. Vozy ŠM 11 byly prvními třídveřovými autobusy.
Autor: Archiv DPP