Interiér Terezky
Autor: Archiv DPP, Metro.cz
Tramvaj číslo 200 v době své filmové slávy
Autor: nat.cz, Metro.cz
Dvoustovka, Primátorská tramvaj, po rekonstrukci
Autor: Archiv DPP, Metro.cz
Novou 15 T František Pšenička pokřtily jeho vnučky.
Autor: Archiv DPP, Metro.cz
8. Měsíček
Autor: Archiv DPP, Metro.cz
Nejnovější přírůstek nese jméno František Kardaus.
Autor: Archiv DPP, Metro.cz
Tramvaj přezdívaná „Evička“ vozí cestující v rámci zkušebního provozu (2.2.2016).
Autor: Yan Renelt, MF DNES
EVO 1
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
EVO 1
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
EVO 1
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
EVO 1
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
V sobotu Prahou projel ku příležitosti vzniku nové linky 23 tramvajový průvod. V jeho čele jela nejstarší dochovaná „té trojka“ s evidenčním číslem 6102. Jde v pořadí o druhý vyrobený vůz T3, hned po prototypu. Cestujícím sloužil mezi roky 1962 a 1996.
Autor: Yan Renelt, MAFRA
V sobotu Prahou projel ku příležitosti vzniku nové linky 23 tramvajový průvod. V jeho čele jela nejstarší dochovaná „té trojka“ s evidenčním číslem 6102. Jde v pořadí o druhý vyrobený vůz T3, hned po prototypu. Cestujícím sloužil mezi roky 1962 a 1996.
Autor: Yan Renelt, MAFRA
Tramvaj Tatra T3R.P
Autor: DPP, Metro.cz
Nová tramvaj 15T4 ForCity Alfa zatáčí na Pankráci do ulice Na Veselí.
Autor: prazsketramvaje.cz, Metro.cz
Tramvaj 15T4 ForCity Alfa
Autor: Matěj Hrabánek
Nejnovější tramvaj Škoda 15T s klimatizací a nátěrem PID je již v Praze.
Autor: Brejlovec
Takhle budou vypadat nové tramvaje Škoda 15T For City.
Autor: DPP
6. Škoda 15T ForCity
Autor: Škoda Transportation
Takhle budou vypadat nové tramvaje Škoda 15T For City.
Autor: DPP
Škoda 15T ForCity
Autor: Škoda Transportation
Staronová tramvaj K2
Autor: Anna Vavríková, MAFRA
Blízké příbuzné pražských tramvají 15T ForCity Alfa se rozjely i v Číně. Začaly vozit cestující v čínském městě Qingdao. Zatím jich je v provozu sedm.
Autor: Škoda Transportation
Převoz historického tramvajového vlečného vozu do vozovny Střešovice.
Autor: Pavel Pažout, Metro.cz
Převoz historického tramvajového vlečného vozu do vozovny Střešovice.
Autor: Pavel Pažout, Metro.cz
Počátek pražské hromadné dopravy se datuje k 23. září 1875, kdy poprvé vyjela do ulic koňka.
Autor: David Sedlecký, Metro.cz
U příležitosti 140 let hromadné dopravy v Praze se vydaly v neděli na koleje historické i současné tramvaje a technické vozy.
Autor: David Sedlecký, Metro.cz
U příležitosti 140 let hromadné dopravy v Praze se vydaly v neděli na koleje historické i současné tramvaje a technické vozy.
Autor: David Sedlecký, Metro.cz
Pražská MHD slaví 140 let.
Autor: Václav Jukl, Metro.cz
Pražská MHD slaví 140 let.
Autor: Václav Jukl, Metro.cz
Pražská MHD slaví 140 let.
Autor: Václav Jukl, Metro.cz
Pražská MHD slaví 140 let.
Autor: Václav Jukl, Metro.cz
Součástí oslav 140 let trvání pražské tramvajové dopravy byla v neděli na Smetanově nábřeží v Praze přehlídka všech typů kolejových vozidel (cca 40 typů), včetně "koňky", která zahájila své jízdy v roce 1875. Řidiči i průvodčí nastoupili v dobových uniformách.
Autor: Ivan Štěpán, Metro.cz
Součástí oslav 140 let trvání pražské tramvajové dopravy byla v neděli na Smetanově nábřeží v Praze přehlídka všech typů kolejových vozidel (cca 40 typů), včetně "koňky", která zahájila své jízdy v roce 1875. Řidiči i průvodčí nastoupili v dobových uniformách.
Autor: Ivan Štěpán, Metro.cz
průjezd historických tramvají
Autor: iDNES.cz, iDNES.cz
Součástí oslav 140 let trvání pražské tramvajové dopravy byla v neděli na Smetanově nábřeží v Praze přehlídka všech typů kolejových vozidel (cca 40 typů), včetně "koňky", která zahájila své jízdy v roce 1875. Řidiči i průvodčí nastoupili v dobových uniformách.
Autor: Ivan Štěpán, Metro.cz
Salón tramvaje T3 číslo 6149 s čalouněnými sedadly a úzkými větracími otvory.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Saón tramvaje T3 číslo 6149 má vzhled z dob počátků provozu.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Tramvaj T II, evidenční číslo 6002, byla dodána z výrobního závodu do vozovny Motol 24. února 1955. V této vozovně byla deponována po celou dobu zkušebního provozu v Praze.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
V letech 1951 až 1956 bylo do Prahy dodáno celkem 133 vozů T1. V Praze tramvaje jezdily v letech 1952 až 1983.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Vůz číslo 109+526. Motorový vůz č. 109 v závěru své služby jako brousicí vůz. Malostranské náměstí, 15.9.1960.
Autor: Alfred Luft, Archiv DPP
Vůz číslo 4072+opleny. Lokomotiva č. 4072 na svém původním působišti v ústředních dílnách v Rustonce v roce 1970.
Autor: Foto: Archiv DPP
Vůz číslo 3083+1583. Jednosměrný motorový vůz č. 3083 ve stavu, v jakém byl po opravě v roce 1967 zařazen do sbírky podnikového muzea. Vozovna Vokovice, 1970.
Autor: Foto: Archiv DPP
Vůz číslo 2294+608. Motorový vůz č. 2294 po dokončení opravy v ústředních dílnách v Hostivaři dne 8. 3. 1975. Za povšimnutí stojí i pozadí snímku, kde ještě není ani památky po objektech autobusových dílen a garáží Hostivař.
Autor: Foto: Tomáš Dvořák
Vůz číslo 90. Letní otevřený vůz koněspřežné tramvaje v průvodu tramvajových vozidel k 50. výročí založení městského dopravního podniku dne 18. 9. 1947
Autor: Archiv DPP
Letní otevřený vůz koněspřežné tramvaje. Vůz řídil kočí z přední plošiny.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
9. mazačka
Autor: Jakub Albert, Metro.cz
Pohyb mazací tramvaje můžete sledovat na internetu
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz