náhledy
Práce na dně šachty je náročná.
Autor: Metro.cz
V průběhu celého geologického průzkumu se vytěží v součtu zhruba 45 000 metrů krychlových horniny.
Autor: Metro.cz
Bagr se širším ramenem je takzvaný tunel bagr, tedy speciální bagr, který má větší vyztužení a samozhášecí zařízení.
Autor: Metro.cz
Momentálně se buduje mikropilotový deštník, který tvoří 34 kusů ocelových dutých trubek.
Autor: Metro.cz
Stroj na vrtání pilot deštníku se používal už na trase metra V. A (u Dejvic do Motola).
Autor: Metro.cz
V těchto místech vznikne tunel metra D.
Autor: Metro.cz
31 metrů pod povrchem
Autor: Metro.cz
Do šachty vede i žebřík.
Autor: Metro.cz
Tento jeřáb vytahuje vanu s odtěženou horninou.
Autor: Metro.cz
Technolog - přípravář Štěpán Obrhel ukazuje, kam až se reportér deníku Metro spustil.
Autor: Metro.cz
Plán části metra D.
Autor: Metro.cz
Zelená lihovka značí, kde už dělníci jsou.
Autor: Metro.cz
Staveniště společnosti Hochtief cz se nachází mezi ulicemi Jankovská a Na Strži.
Autor: Metro.cz