náhledy
Redakční tým A
Autor: Lucie Mottlová, Metro.cz
V časovém limitu 60 minut se ze zdejších únikovek údajně dostane zhruba každá druhá skupina, zbytek si hru může dohrát i po uplynutí limitu za pomoci nápověd přes vysílačku. Mezi nejčastější kameny úrazu patří to, že hráči přehlédnou nějakou drobnost nebo překombinují jednotlivé úkoly a do úkolu se zamotají.
Autor: Lucie Mottlová, Metro.cz
V časovém limitu 60 minut se ze zdejších únikovek údajně dostane zhruba každá druhá skupina, zbytek si hru může dohrát i po uplynutí limitu za pomoci nápověd přes vysílačku. Mezi nejčastější kameny úrazu patří to, že hráči přehlédnou nějakou drobnost nebo překombinují jednotlivé úkoly a do úkolu se zamotají.
Autor: Petr Holeček, Metro.cz
V časovém limitu 60 minut se ze zdejších únikovek údajně dostane zhruba každá druhá skupina, zbytek si hru může dohrát i po uplynutí limitu za pomoci nápověd přes vysílačku. Mezi nejčastější kameny úrazu patří to, že hráči přehlédnou nějakou drobnost nebo překombinují jednotlivé úkoly a do úkolu se zamotají.
Autor: Petr Holeček, Metro.cz
V časovém limitu 60 minut se ze zdejších únikovek údajně dostane zhruba každá druhá skupina, zbytek si hru může dohrát i po uplynutí limitu za pomoci nápověd přes vysílačku. Mezi nejčastější kameny úrazu patří to, že hráči přehlédnou nějakou drobnost nebo překombinují jednotlivé úkoly a do úkolu se zamotají.
Autor: Petr Holeček, Metro.cz
V časovém limitu 60 minut se ze zdejších únikovek údajně dostane zhruba každá druhá skupina, zbytek si hru může dohrát i po uplynutí limitu za pomoci nápověd přes vysílačku. Mezi nejčastější kameny úrazu patří to, že hráči přehlédnou nějakou drobnost nebo překombinují jednotlivé úkoly a do úkolu se zamotají.
Autor: Petr Holeček, Metro.cz
V časovém limitu 60 minut se ze zdejších únikovek údajně dostane zhruba každá druhá skupina, zbytek si hru může dohrát i po uplynutí limitu za pomoci nápověd přes vysílačku. Mezi nejčastější kameny úrazu patří to, že hráči přehlédnou nějakou drobnost nebo překombinují jednotlivé úkoly a do úkolu se zamotají.
Autor: Petr Holeček, Metro.cz
V časovém limitu 60 minut se ze zdejších únikovek údajně dostane zhruba každá druhá skupina, zbytek si hru může dohrát i po uplynutí limitu za pomoci nápověd přes vysílačku. Mezi nejčastější kameny úrazu patří to, že hráči přehlédnou nějakou drobnost nebo překombinují jednotlivé úkoly a do úkolu se zamotají.
Autor: Petr Holeček, Metro.cz
Návštěvníci si podle něj pochvalují unikátní atmosféru hry, která je přenese do autentického prostředí. V případě Operace Anthropoid mohou okusit těžkou atmosféru doby druhé světové války a v případě Insomnie zase zažít jiné vnímání reality.
Autor: Petr Holeček, Metro.cz
Návštěvníci si podle něj pochvalují unikátní atmosféru hry, která je přenese do autentického prostředí. V případě Operace Anthropoid mohou okusit těžkou atmosféru doby druhé světové války a v případě Insomnie zase zažít jiné vnímání reality.
Autor: Petr Holeček, Metro.cz
Návštěvníci si podle něj pochvalují unikátní atmosféru hry, která je přenese do autentického prostředí. V případě Operace Anthropoid mohou okusit těžkou atmosféru doby druhé světové války a v případě Insomnie zase zažít jiné vnímání reality.
Autor: Petr Holeček, Metro.cz
Důležité je nepanikařit, nemyslet na ubývající minuty, neposlouchat ten krutý smích za dveřmi a zachovat si logické myšlení. A pracovat v týmu, protože tohle není nic pro individualisty.
Autor: Petr Holeček, Metro.cz
Důležité je nepanikařit, nemyslet na ubývající minuty, neposlouchat ten krutý smích za dveřmi a zachovat si logické myšlení. A pracovat v týmu, protože tohle není nic pro individualisty.
Autor: Petr Holeček, Metro.cz