

Kolo s třiceti kilogramy váhy.
Autor: Pavel Hrabica, Metro.cz
Vážení růžového kola. Neelektrické kolo patří k nejlehčím ze sdílených dopravních prostředků.
Autor: Pavel Hrabica, Metro.cz
Kola a koloběžky jsme měřili turistickou váhou.
Autor: Pavel Hrabica, Metro.cz
Tak kolik váží?
Autor: Pavel Hrabica, Metro.cz
Šedivá sdílená kola od nextbike váží kolem 22 kilogramů.
Autor: Pavel Hrabica, Metro.cz
Rekolo váží 38 liber, to je přibližně 17 kilogramů.
Autor: Pavel Hrabica, Metro.cz
Poslední model od Lime váží téměř třicet kilo.
Autor: Pavel Hrabica, Metro.cz
Nejtěžší sdílené kolo. Váží přes 37 kilogramů.
Autor: Pavel Hrabica, Metro.cz
Na růžovém kole se prý po chodníku jezdit může... Tvrdí někteří sdílení cyklisté.
Autor: Pavel Hrabica, Metro.cz
Koloběžkáři se s tím nemazlí. Jejich dálnicí jsou chodníky.
Autor: Pavel Hrabica, Metro.cz
Obě popojíždědla dají dohromady kolem šedesáti kolgramů váhy. Běžné kolo váží kolem 15 kilogramů.
Autor: Pavel Hrabica, Metro.cz
Poslední model od Lime není žádný drobeček.
Autor: Pavel Hrabica, Metro.cz
Kolo samodoma. S benzinovým motorem. I takové potkáte na pražských vozovkách a chodnících. Kurýři rozvážející jídlo patří k těm, kteřípředpisy porušují často.
Autor: Pavel Hrabica, Metro.cz
Některá kola nejsou o moc lehčí než malé skútry.
Autor: Pavel Hrabica, Metro.cz
Motorka? Tříkolka? Kolo? Koloběžka? S některými vozítky si zákony nevědí rady.
Autor: Pavel Hrabica, Metro.cz
S pravidly si koloběžkáři hlavu nelámou. Platí pro ně totéž, co pro cyklisty. Po chodníku jezdit nesmějí.
Autor: Pavel Hrabica, Metro.cz
S pravidly si koloběžkáři hlavu nelámou. Platí pro ně totéž, co pro cyklisty.
Autor: Pavel Hrabica, Metro.cz
Koloběžky zabírají v Praze místo pro chodce.
Autor: Pavel Hrabica, Metro.cz
Kamerový systém zachytil nedávno střet dvou dívek jedoucích na jedné koloběžce s cyklistkou. Obě koloběžkářky od nehody ujely a zraněné cyklistce neposkytly pomoc.
Autor: Policie ČR