„Jelikož se jedná o významné investiční akce města a tyto akce jsou pořádány pod záštitou jeho současného vedení, je logické, že na ně nejvyšší představitelé Prahy nejen touto cestou veřejnost zvou,“ vysvětlil mluvčí dopravního podniku Jiří Štábl.
Je to příliš okatá reklama
Taková věc týden před volbami nepřijde v pořádku odborníkům. „Nevybavuji si jako častý uživatel prostředků MHD, že by se někdy dělala taková podobná pozvánka, kdy napřed se zve na akci jménem primátora, jeho náměstka a pak až organizátora. Je to příliš okatá reklama, jak o sobě dát před volbami vědět,“ řekl politolog Jan Kubáček.
A politici? Ti v tom nejdříve problém neviděli. „Vzhledem k tomu, ze šlo o investiční akci Prahy, tak zve primátor a náměstek odpovědný za Blanku. Je to stejné jako u jiných akcí,“ tvrdil náměstek primátora Jiří Nouza. Později se však od příspěvku distancoval: „Znění toho příspěvku odeslal do dopravního podniku bez konzultace a mého vědomí úředník z mého odboru. Požádal jsem o stažení příspěvku.“ K Nouzově vyjádření se přidal i primátor Tomáš Hudeček. „Odvysílání tohoto příspěvku je pro mě naprosto neakceptovatelné,“ uvedl.
Co na to politici?Před časem upozorňovali radní na svou práci plakáty placenými z peněz města, teď masivně zvou v prostorách metra na den otevřených dveří. Co tomu říkají sami politici?
Zbyněk Passer (Pro Prahu): Bohuslav Svoboda (ODS): Petr Štěpánek (Trojkoalice): |