

Na brněnském Masarykově okruhu opravují povrch závodní dráhy, aby odpovídal požadavkům MotoGP. Nároky na technický stav dráhy jsou velmi přísné, nerovnosti povrchu nesmí přesáhnout dva milimetry na čtyři metry čtvereční.
Autor: Radim Strachoň, MAFRA
Na brněnském Masarykově okruhu opravují povrch závodní dráhy, aby odpovídal požadavkům MotoGP. Frézování asfaltu probíhá s přesností na jeden milimetr.
Autor: Radim Strachoň, MAFRA
Na brněnském Masarykově okruhu opravují povrch závodní dráhy, aby odpovídal požadavkům MotoGP. Nároky na technický stav dráhy jsou velmi přísné, nerovnosti povrchu nesmí přesáhnout dva milimetry na čtyři metry čtvereční.
Autor: Radim Strachoň, MAFRA
Na brněnském Masarykově okruhu opravují povrch závodní dráhy, aby odpovídal požadavkům MotoGP. Frézováním bude odstraněno 14 tisíc tun asfaltu z celkové plochy 82 tisíc čtverečních metrů.
Autor: Radim Strachoň, MAFRA
Na brněnském Masarykově okruhu opravují povrch závodní dráhy, aby odpovídal požadavkům MotoGP. Frézováním bude odstraněno 14 tisíc tun asfaltu z celkové plochy 82 tisíc čtverečních metrů.
Autor: Radim Strachoň, MAFRA
Na brněnském Masarykově okruhu opravují povrch závodní dráhy, aby odpovídal požadavkům MotoGP. Frézováním bude odstraněno 14 tisíc tun asfaltu z celkové plochy 82 tisíc čtverečních metrů.
Autor: Radim Strachoň, MAFRA
Na brněnském Masarykově okruhu opravují povrch závodní dráhy, aby odpovídal požadavkům MotoGP. Frézováním bude odstraněno 14 tisíc tun asfaltu z celkové plochy 82 tisíc čtverečních metrů.
Autor: Radim Strachoň, MAFRA
Na brněnském Masarykově okruhu opravují povrch závodní dráhy, aby odpovídal požadavkům MotoGP. Frézováním bude odstraněno 14 tisíc tun asfaltu z celkové plochy 82 tisíc čtverečních metrů.
Autor: Radim Strachoň, MAFRA
Na brněnském Masarykově okruhu opravují povrch závodní dráhy, aby odpovídal požadavkům MotoGP. Nároky na technický stav dráhy jsou velmi přísné, nerovnosti povrchu nesmí přesáhnout dva milimetry na čtyři metry čtvereční.
Autor: Radim Strachoň, MAFRA
Na brněnském Masarykově okruhu opravují povrch závodní dráhy, aby odpovídal požadavkům MotoGP. Nároky na technický stav dráhy jsou velmi přísné, nerovnosti povrchu nesmí přesáhnout dva milimetry na čtyři metry čtvereční.
Autor: Radim Strachoň, MAFRA
Na brněnském Masarykově okruhu opravují povrch závodní dráhy, aby odpovídal požadavkům MotoGP. Nároky na technický stav dráhy jsou velmi přísné, nerovnosti povrchu nesmí přesáhnout dva milimetry na čtyři metry čtvereční.
Autor: Radim Strachoň, MAFRA
Na brněnském Masarykově okruhu opravují povrch závodní dráhy, aby odpovídal požadavkům MotoGP. Nároky na technický stav dráhy jsou velmi přísné, nerovnosti povrchu nesmí přesáhnout dva milimetry na čtyři metry čtvereční.
Autor: Radim Strachoň, MAFRA
Na brněnském Masarykově okruhu opravují povrch závodní dráhy, aby odpovídal požadavkům MotoGP. Frézování asfaltu probíhá s přesností na jeden milimetr.
Autor: Radim Strachoň, MAFRA
Na brněnském Masarykově okruhu opravují povrch závodní dráhy, aby odpovídal požadavkům MotoGP. Nároky na technický stav dráhy jsou velmi přísné, nerovnosti povrchu nesmí přesáhnout dva milimetry na čtyři metry čtvereční.
Autor: Radim Strachoň, MAFRA
Na brněnském Masarykově okruhu opravují povrch závodní dráhy, aby odpovídal požadavkům MotoGP. Nároky na technický stav dráhy jsou velmi přísné, nerovnosti povrchu nesmí přesáhnout dva milimetry na čtyři metry čtvereční.
Autor: Radim Strachoň, MAFRA
Na brněnském Masarykově okruhu opravují povrch závodní dráhy, aby odpovídal požadavkům MotoGP. Frézování asfaltu probíhá s přesností na jeden milimetr.
Autor: Radim Strachoň, MAFRA
Na brněnském Masarykově okruhu opravují povrch závodní dráhy, aby odpovídal požadavkům MotoGP. Frézování asfaltu probíhá s přesností na jeden milimetr.
Autor: Radim Strachoň, MAFRA
Na brněnském Masarykově okruhu opravují povrch závodní dráhy, aby odpovídal požadavkům MotoGP. Frézování asfaltu probíhá s přesností na jeden milimetr.
Autor: Radim Strachoň, MAFRA
Na brněnském Masarykově okruhu opravují povrch závodní dráhy, aby odpovídal požadavkům MotoGP. Frézování asfaltu probíhá s přesností na jeden milimetr.
Autor: Radim Strachoň, MAFRA